• Anonym ( )

Helkroppstråden

Clownensglädje skrev 2013-07-19 18:15:37 följande:
    Snarare överslag av testosteron..

Hahahahahaha Inte ens nära, clown
  • Anonym ( )
    Anonym (sa) skrev 2013-07-19 19:10:04 följande:
    Fast nu är jag det. hmf.

Villfarelsen går djupt Du lurar ingen.
  • Anonym ( )
    PeterKarlsson skrev 2013-07-19 21:44:15 följande:
    Åh så rätt, åh så rätt. Hur kunde du gissa?

Got a pretty good hunch NN, Peter, sweet dreams.
  • Anonym (Allie)

Härligt för mig ( o förhoppningsvis fler med mig ) att kunna säga att jag älskar mig själv UTAN att vara vältränad ,eller bry mig om huruvida andra tycker jag är snygg eller ej. :)

Ännu mer lycklig att jag inte sitter som nån bodybuilder o dömer folk efter leverfläckar eller formen på röven.

Thespanker skrev 2013-07-19 19:02:58 följande:
    Det är ju bara det att de flesta är varken snygga eller vältränade.

• Anonym (badsugen)

Amor1 och Snaggarn: fina foton på perfekta kroppar!

• Clownensglädje
    studentbruttan29 skrev 2013-07-19 18:55:15 följande:
    men i samma veva inte kan hålla sig borta från att glo på nakna kroppar. Hahaha!  Du är rolig du.
    Alla letar vi väl efter nått guldkorn. Jag är mest förvånad över bristen på självinsikt i dessa typer av trådar...
  • Sthlm27

Den här tråden är så underhållande! Strunta i alla surfittor som mobbas, de är bara energitjuvar som njuter av att vara elaka.

• Madaluha
    Tealhawk skrev 2012-12-18 14:41:50 följande:
    USCH!! D: D: D: Sorry, men vad har du gjort med din kropp kvinna?! Vars är symmetrin mellan bröst och lår? Det där ser bara inte bra ut. Just nu är jag out of shape, men om tråden är igång lagom till sommaren så lovar jag att lägga upp en bild på hur det ska se ut (timglasform)
    These are not the droids you're looking for

Upp till bevis nu då! Visa oss hur det "ska" se ut, vi icke perfekta stackare har ju väntat med spänning sedan december på hur mallen ser ut ;)
  • FjärilVingad73

Gastkramaren: Snyggt!

Ett leende är ju alltid najs också!