• studentbruttan29

Helkroppstråden

FjärilVingad73 skrev 2013-07-19 18:48:46 följande:
    Tänk vad många det är som kommer med icke önskade kommentarer, men som inte vågar lägga ut en äkta bild på sig själv!!
    Precis. Haha. Solig
  • Clownensglädje
    FjärilVingad73 skrev 2013-07-19 18:48:46 följande:
    Tänk vad många det är som kommer med icke önskade kommentarer, men som inte vågar lägga ut en äkta bild på sig själv!!
    Det kanske är så att det faktiskt finns människor med integritet som inte vill fläka sig för halva Sverige..
  • studentbruttan29
    Clownensglädje skrev 2013-07-19 18:54:24 följande:
    Det kanske är så att det faktiskt finns människor med integritet som inte vill fläka sig för halva Sverige..
    men i samma veva inte kan hålla sig borta från att glo på nakna kroppar. Hahaha!  Du är rolig du.
  • FjärilVingad73

Eller bara idioter?

Om man så till den milda grad stör sig på exhibitionister kanske man ska sluta hänga i en sån här tråd?!

• amor1
    Clownensglädje skrev 2013-07-19 18:54:24 följande:
    Absolut, men varför sitta anonym och klaga på andra utan att ge dem en chans att klaga tillbaka? Eller i detta fall beundra hur snygga och vältränade alla anonyma i denna tråd är.
  • Thespanker
    amor1 skrev 2013-07-19 18:58:51 följande:
    Absolut, men varför sitta anonym och klaga på andra utan att ge dem en chans att klaga tillbaka? Eller i detta fall beundra hur snygga och vältränade alla anonyma i denna tråd är.

Det är ju bara det att de flesta är varken snygga eller vältränade.
  • Anonym (sa)
    Anonym ( ) skrev 2013-07-19 18:11:51 följande:

Keep telling that to yourself
    Fast nu är jag det. hmf.
  • ooOO MM OOoo

Det är så skönt att jag inte har påstått att jag är snygg eller vältränad utan faktiskt bara em tjej med stor viktnedgång och fyra barn. :) sen om någon annan tycker det är snyggt/vackert/fint, ja det är ju deras sak. Skönheten finns i betraktarens öga. Själv är jag nöjd och det räcker för mig.

• Nyfikne

ooOOMMOOoo

Betraktar nöjt och belåtet ;)