• Nyfikne

Helkroppstråden

Madaluha skrev 2013-07-20 01:43:04 följande:
    Upp till bevis nu då! Visa oss hur det "ska" se ut, vi icke perfekta stackare har ju väntat med spänning sedan december på hur mallen ser ut ;)

• ooOO MM OOoo

Gastkramaren- fin som vanligt.
    Pausa- väldigt vackert.

• Inchthing
    ooOO MM OOoo skrev 2013-07-19 08:23:09 följande:

En liten bild så här på morgonen...Skäms

• Anonym (älska er själva!)

Hejsan har läst den här tråden ett tag och tänkte själv bidra nu fast anonymt. Dock inte för eran skull utan helt för min egen. Jag har tidigare haft anorexia nervosa och varit så otroligt elak mot min kropp och skämts så över den att jag knappt velat gå ut. I efterhand förstår jag inte alls hur jag kunde låta mitt liv begränsas så och hur jag kunde nedvärdera mig själv så mycket. Idag älskar jag mig själv och min kropp och det hoppas jag ni också gör! (era kroppar alltså)

Det finns nånting vackert med alla människor och försök alltid se det fina med er själva istället för att jämföra er med alla andra. Alla är ju faktiskt helt unika och tänk på hur otroligt det faktiskt är att du är helt unik med just den kroppen du har! Försök alltid se det fina i det du bär istället för det du vill förändra och kom ihåg att kroppen faktiskt i första hand är till för att användas och inte kritiseras, (och visst är det fantastiskt hur mycket man faktiskt kan göra med den? :) Kom också ihåg att det finns så mycket mer i livet än utseende och att bygga upp hela sitt liv kring en fixering av självhat i längden inte är värt det. Älska er själva istället och njut av livet :D

Haha lite småklyschigt kanske men jag ville så gärna påminna er om det i alla fall och jag hoppas att ni faktiskt också tar åt er. + Ni som sitter och kommenterar elaka kommentarer till varandra. Ta en rejäl funderare på hur världen blir en mer lycklig och mindre hatfull plats av att ni sitter och anonymt sårar andra människor,, på vilket sätt det är värt att trycka ner folk för hur dom ser ut. Jag förstår faktiskt inte den logiken alls. Åter igen VI ÄR ALLA VACKRA.

Jaja ha det bra allihop, hoppas ni orkade läsa :)

• Gastkramaren91
    PAUSA skrev 2013-07-20 10:20:07 följande:

Vilken skön bild PAUSA! Tror nästan min lilla bakfylla försvann nu. Oskyldig
  • Anonym (???)

Jag undrar varför alla har minimala trosor som sitter väldigt långt ner? Jag tycker kvinnokroppen för det mesta blir snyggare med trosor som sitter högre upp och inte bildar bulor på sidorna, förstår nu hur jag menar? Nån som håller med?

• Anonym ( )
    Anonym (???) skrev 2013-07-20 12:01:23 följande:
    Jag undrar varför alla har minimala trosor som sitter väldigt långt ner? Jag tycker kvinnokroppen för det mesta blir snyggare med trosor som sitter högre upp och inte bildar bulor på sidorna, förstår nu hur jag menar? Nån som håller med?

Jag håller helt med! Högre upp, utan bulor. http://goo.gl/nekjv
  • Anonym (???)
    Anonym ( ) skrev 2013-07-20 12:06:18 följande:

Jag håller helt med! Högre upp, utan bulor. goo.gl/nekjv

Bulorna får männen stå för.
  • ooOO MM OOoo

Angående trosor. Jag har aldrig trosorna högt uppe men för den delen har jag inga "bulor" som putar ut.. Det beror på vad man har för trosor. Värre tycker jag om man har jeans som sitter så illa att allt väller ut ovanför.