• Anonym (Su)

Helkroppstråden

Mysigast skrev 2013-07-26 20:38:50 följande:
    Man är inte slampa för att man skaffar barn. Din slutsatsförmåga lämnar mycket att önska. Du går enbart på fördomar och ingen logik. För övrigt är det inget fel med att ha sex.

De allra flesta tjejer i hennes ålder som har barn brukar vara ganska "wacked" så att säga. Hon klär sig dessutom som en slampa. Sluta white knighta henne så mycket du kommer aldrig få ligga med henne ändå.
  • straight arrow
    mepetite skrev 2013-07-26 20:27:24 följande:

goo helg!
    ...detsamma! Det är ett vackert leende du har... :)
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Anonym (NoSexForMe)

Det verkar som om ni överlevde att jag postade min förra bild så då tänker jag utnyttja tillfället att fråga en sak. Jag kollar sällan på andra män med bar överkropp så jag är lite osäker på en sak. Är det vanligt att bröstkorgen är så mycket bredare än midjan på en man, kolla speciellt vänstra sidan av bilden?

• Trailer trash TT

on nej kan man bli gravid om man lämnar hemmet. Jag som åkte in till stockholm idag

I won't apologize for being different.
  • Mysigast
    Anonym (Su) skrev 2013-07-26 20:54:51 följande:

De allra flesta tjejer i hennes ålder som har barn brukar vara ganska "wacked" så att säga. Hon klär sig dessutom som en slampa. Sluta white knighta henne så mycket du kommer aldrig få ligga med henne ändå.
    Jag tycker synd om dig som har en så inskränkt och fördomsfull syn på tjejer.
    Klär sig som en slampa? En tjej får klä sig precis hur hon vill! Hon är ingen slampa för det!
    Det handlar inte om det. 
  • FjärilVingad73

Lilletrille: Ain't gonna happen, jag är steriliserad!

• lilletrille
    Trailer trash TT skrev 2013-07-26 21:00:41 följande:
    on nej kan man bli gravid om man lämnar hemmet. Jag som åkte in till stockholm idag
    I won't apologize for being different.

Hoppas att du är beredd på att ta hand om barnet. Annars får jag säga att det var otroligt oansvarigt av dig att åka runt sådär utan att tänka på konsekvenserna!
  • lilletrille
    FjärilVingad73 skrev 2013-07-26 21:20:23 följande:
    Lilletrille: Ain't gonna happen, jag är steriliserad!

Är det lite som att ha reseförsäkring? ;)
  • Anonym (1)
    mepetite skrev 2013-07-26 20:27:24 följande:
    goo helg!

Bildskön så det smäller om det! och så söt så jag måste gå och ta en klyfta citron för att kompensera allt det söta!
  • Ungakillen95
    Anonym (NoSexForMe) skrev 2013-07-26 20:59:33 följande:
    Det verkar som om ni överlevde att jag postade min förra bild så då tänker jag utnyttja tillfället att fråga en sak. Jag kollar sällan på andra män med bar överkropp så jag är lite osäker på en sak. Är det vanligt att bröstkorgen är så mycket bredare än midjan på en man, kolla speciellt vänstra sidan av bilden?

Helt ärligt så trodde jag bilden var photoshoppad först... eller att du drog in magen vääääldigt mycket