• Mysigast

Helkroppstråden

vonKatt skrev 2013-07-27 00:58:50 följande:

Jag reder nog ut situationen. Men tack :)Det är jag övertygad om att du gör :) Hoppas du får egentid också dock!
  • Mysigast
    vonKatt skrev 2013-07-27 01:10:53 följande:
    Tack mysigast :)
    :). Kan tänka mig att de sitter väldigt bra över rumpan också ;)
  • Nanime
    Anonym (Su) skrev 2013-07-26 23:35:47 följande:

Hahah, klart du kan göra nåt åt dem, men du gör ju som du vill, du väljer själv ifall du vill kåta upp killar eller inte :D
    DET, min vän, har jag inge som helst problem med kan jag tala om för dig. ;D
  • Nanime

God morgon! Ser ut att bli en fin dag idag.. Synd bara att man ska tillbringa HELA dagen inomhus på jobbet för att sedan ner ytterligare en bit under jord för att träna ikväll xD

• Qwerty85
    Nanime skrev 2013-07-27 07:56:59 följande:
    God morgon! Ser ut att bli en fin dag idag.. Synd bara att man ska tillbringa HELA dagen inomhus på jobbet för att sedan ner ytterligare en bit under jord för att träna ikväll xD

Underbar, helt enkelt underbar!! Kanske inte din dag, men däremot din bild/kropp!! Flört
  • Anonym (Bundrar)

Godmorgon på dig själv och trevlig morgon bild
  • Mattias39
    vonKatt skrev 2013-07-27 00:58:15 följande:

Inte bara jag som shoppar tydligen. De här byxorna kom min man hem med idag Solig

RIKTIGT snyggt vonKatt!! Sitter skitsnyggt på din snygga,välformade kropp!!!Tungan ute
  • Mattias39
    lilletrille skrev 2013-07-27 00:28:39 följande:

Tack Mattias! Det är snart över nu, som tur är ;)

Spännande, håll oss uppdaterade... Glad
  • Mattias39

Ja, riktigt synd att en så snygg kropp inte får visas upp ordentligt på tex en badstrand, istället för att gömmas på jobbet... Flört
    Går bra med träningen också märker jag!! Glad