• Nanime

Helkroppstråden

Anonym (Su) skrev 2013-07-26 23:16:57 följande:

Haha, mjo men en skön hylla är ju att föredra.
    Alla har vi olika prioriteringar. Mina bröst kan jag inte göra så mycket åt, och vill för den delen inte heller :P Och som tur är slipper du ju ha att göra med dom så det finns ingen anledning till ledsna miner här ;P
  • Qwerty85
    Nanime skrev 2013-07-26 23:26:52 följande:
    Alla har vi olika prioriteringar. Mina bröst kan jag inte göra så mycket åt, och vill för den delen inte heller :P Och som tur är slipper du ju ha att göra med dom så det finns ingen anledning till ledsna miner här ;P
    Enligt dina bilder finns inte ens något att göra åt, de är fina som de är... synd bara att puckon håller på så här. Men helt rätt attityd, ingen ide att ta åt sig av detta troll...
  • Anonym (NoSexForMe)
    mepetite skrev 2013-07-26 20:27:24 följande:

goo helg!
    Måste bara säga att du har en fantastisk kropp.
  • Mattias39
    lilletrille skrev 2013-07-26 22:50:24 följande:

Japp, på riktigt. Slampa som man är, gick verkligen inte att undvika :)

Trille...GRATTIS!! Vad kul!!! Som den "gamla" gruppmedlem du är så är det extra kul!! Lycka till!!! Solig
  • lilletrille
    Mattias39 skrev 2013-07-27 00:01:07 följande:
    Trille...GRATTIS!! Vad kul!!! Som den "gamla" gruppmedlem du är så är det extra kul!! Lycka till!!!

Tack Mattias! Det är snart över nu, som tur är ;)
  • vonKatt
    Mysigast skrev 2013-07-26 22:59:27 följande:
    Absolut! :) Hur länge har du semester? Jag har också det. I tre veckor till :)
    Vi kan prata om din välsvarvade kropp istället ;) haha. Nä då, vi kan prata om allt möjligt :) 
    semester till 12:e... men nu är jag själv med barnet så semester vet jag inte om det blir direkt :)
    Prrr!
  • Mysigast
    vonKatt skrev 2013-07-27 00:48:59 följande:
    semester till 12:e... men nu är jag själv med barnet så semester vet jag inte om det blir direkt :)
    Vill du ha hjälp? haha
  • vonKatt

Inte bara jag som shoppar tydligen. De här byxorna kom min man hem med idag Solig

Prrr!
  • vonKatt
    Mysigast skrev 2013-07-27 00:57:45 följande:
    Vill du ha hjälp? haha

Jag reder nog ut situationen. Men tack :)
    Prrr!
  • Mysigast
    vonKatt skrev 2013-07-27 00:58:15 följande:

Inte bara jag som shoppar tydligen. De här byxorna kom min man hem med idag Solig

F-n vad fin du är! :)