Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Helkroppstråden

Tittar skrev 2014-08-01 15:34:13 följande:

Kan man inte få se en bild på en riktig kvinna? Mullig, lite hängiga bröst och med en stor rumpa!?

Nej vi är blyga. eller så känner sig nog många obekväma eftersom de inte följer idealet gällande kvinnokroppar, andra känner kanske inget behov av att visa upp sig tror skälen varierar frisk.

Egentligen kan jag bara tala för mig själv och för min del så är det en kombination av alla ovanstående skäl och andra dagar känner jag mig helt awsome. Men att bli mätt och mönstrad av alla "perfekta" ideal kroppar här inne lockar inte direkt. Föredrar att få mina boost irl av människor som uppskattar hela mig och då framför allt min hjärna och person och helheten helt enkelt.

För hur jag än vänder på det så föredrar jag att bli uppskattad för den jag är och inte för hur jag ser ut. Utseende förändras, man åldras osv. Ger dock gärna andra komplimanger när jag uppskattar det jag ser. Men jag känner själv att jag inte riktigt behöver det är helt på det klara med vilka detaljer av min kropp som kan räknas som okej och vilka som är långt ifrån perfekta Avstår gärna från att vara perfekt, någon måste ju jämna ut helheten. Thats me
  • HäckHäxan
    straight arrow skrev 2014-08-01 15:45:53 följande:

Helfigur...

phpLbZvbJ21670.jpg

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
    Nå du är vacker sådär lagom all over!!
  • HäckHäxan
    LostInTranslation skrev 2014-08-01 15:46:03 följande:

Skitsnygg utan tvekan. Får jag önska lite?? Iaf jag önskar du kunde ta med hela munnen på nästa bild. Är sjukligt nyfiken på din mun helt enkelt.
  • HäckHäxan
    Tittar skrev 2014-08-01 16:05:02 följande:
    Ok, synd.... för det finns för många kvinnor som står i skuggan av alla dessa "ideal", jag föredrar min partner naturlig, rak, och ärlig, (och gärna lite mull!)
    Du är inte ensam om det tack gode Gud för då vore jag oskuld och nicka och nunna i ett och det är jag inte. Men jag har lärt mig med åren att att få erkänner offentligt att de gillar mulliga eller för den delen modellen större kvinnor också. Det är tabu och "fel" vilket är synd. Har till och med mött kvinnor vars killar velat hålla relationen hemlig just för att kvinnorna är tjocka. Har inte råkat ut för det själv men om jag hade gjort det så hadeden karln fått sig en sju helårets smäll och blivit ombedd att dra åt helvete. Sånt där tolererar inte jag iaf. Jag är helt på det klara med att jag är en het okej person och passar inte hela jag så kan andra dra helvete hej känner jag. Hållet med dig gällande egenskaperna hos en partner dock, viktigt!

Hmm funderar på att lägga ut en bild bara därför att haha
  • HäckHäxan
    Tittar skrev 2014-08-01 16:49:24 följande:

Häxan! MER? Du är snygg!

Haha de är bara en rumpa säger ju inget om jag är snygg eller inte men tack ändå

Har någon bild jag postat här inne innan, skall se om jag hittar den i luren eller om den åkt med när jag tömt den på bilder.
  • HäckHäxan
    NyttNamn skrev 2014-08-01 20:11:50 följande:
    straight arrow skrev 2014-08-01 20:06:50 följande:

Tack. Jag tycker själv att mina händer är en av mina fördelar - starka men ändå känsliga...

Tack. Jag tycker själv att mina händer är en av mina fördelar - starka men ändå känsliga...

Håller med bönan här pilen, du har underbart vackra händer, och underarmar... De får tankarna att skena... Ja ha.. 
    Pour some sugar on me...
    Håller också med. Otroligt vackra händer han han den karln!
  • HäckHäxan
    NyttNamn skrev 2014-08-01 22:20:25 följande:

Pour some sugar on me...
    Mums!!!! *slickar mig om läpparna*
  • HäckHäxan
    Anonym (Solar) skrev 2014-08-01 23:04:07 följande:

Min ute kväll fick ett lite oväntat slut för jag hade glömt att mesen var på väg så jag fick dra hem.
    Så här var jag klädd tidigare i kväll

Men fy vad trist!!! Man du var jävligt snygg så länge det varade. Alltid något
  • HäckHäxan
    Anonym (baws) skrev 2014-08-03 23:30:18 följande:

phpzsMEKm73521.jpg

Det där med att bifoga..

Alltså förlåt nu har jag vänt och vridit på mobilen. Men jag kan fan inte se vad det är. Får det till ett par knöliga bröst men det inser ju till och med jag att det måste vara helt galet

Tror de hamnar på sniskan bilderna när de är för stora har för mig mina gjort det iaf. Tror denna är för stor och därför hamnar på sidan. I vilket fall. God natt på er.
Svar på tråden Helkroppstråden