Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Helkroppstråden

goaskalice skrev 2014-03-26 10:19:26 följande:
    Harlequin funkade ju i nedre tonåren men för vuxna kan de knappast anses som erotiskt? Romantiskt, snarare. Vill man läsa erotica som vuxen rekommenderar jag serien Black dagger brotherhood av JR Ward.

Inte läst de böckerna, måste kollas upp. Harlequin är märkliga böcker, ofta enkla lättlästa som man kan fördriva tiden med. Men ibland har jag stött på några som är wow och som jag undrat över varför de inte getts ut som vanlig bok. Ofta bland de tjockare varianterna. Minns nån serie där om några systrar som var riktigt bra. Hade mängder men de blev vattenskadade när förrådet svämmades över. Stor sorg för jag hade mängder med böcker där och massor av gamla lp skivor.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-03-26 12:08:52 följande:

Reprisdags igen, känner jag.

Men va fan. Ingen tråd mellan skinkorna ju

Men underbar rumpa! Grrr!

Jag har ju inte postat min just för att jag ingen har med en tråd mellan skinkorna som det står att man bör ha i TS.

Kanske blir jag lika modig som dig min kära vän, någon dag <3
  • HäckHäxan
    Bored skrev 2014-03-26 12:48:41 följande:

Bra att jag tog med bilden också...

Inte en tråd här heller, men solrand! Solig

Åh vacker!! Alldeles sådär lagom utan att vara för mkt av något. Perfa helt enkelt.
  • HäckHäxan
    Chiquita89 skrev 2014-03-26 13:15:08 följande:
    Bale är ju 40, men ingen skulle passa bättre som Christian än Bale. Koppar skulle nog vara jävligt fult på honom iofs, men vem bryr sig?Tungan ute
    Hahaha vilken bok om man kan få så många reaktioner av den. Måste ju verkligen läsas då smile2.gif
    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.
    Fat jag tror han som spelar Jax i soa hade kunnat göra den bra också. Han är ju yngre än Bale men kan se både iskall och busigt charmig och pojkaktig ut, så som karaktären i boken ändå är.

Nå mitt lipande har nog mer med hur stör jag är och hur jag kände igen mig i bägge huvudkaraktärerna och gick ett bryt. Kände typ sorg hela lördagen. :-/ fick ju hem bok 2 och 3 på söndagen och läste ut tvåan på söndagskvällen\ natten och trean segar jag med just nu. Mest för jag inte vill att den världen tar slut. Så fånig är jag när jag läser haha.

Vi är inte alls OT här nej nej. Kompenserar det med att moona lite för folket och känner mig sjukt modigt. Fröken fjäril inspirerar mig att vara modig. Tack bästa fjäril <3

• HäckHäxan
    Bored skrev 2014-03-26 13:18:02 följande:
    Åh tack, nu blir jag ju alldeles genererad! Flört
    Nej inte vara det. Du har superfin kropp bra att vara nöjd och glad
  • HäckHäxan
    Fjäril Vingad skrev 2014-03-26 13:29:42 följande:
    Hjärta
    Och din bakdel är jättefin, Häckis! Solig
    Du är bäst!!! *puss* <3
  • HäckHäxan
    Chiquita89 skrev 2014-03-26 13:44:34 följande:
    Det har du iofs rätt i. Har sett lite av SoA, så förstår vad du menar. Sen att han är fin att titta på gör ju inget det hellerFlört Men hoppade inte han av? Läste något om det för ett tag sen. 

Haha du är bara för härlig! En riktig bokslukare du, har inte den runt 500 sidor? Tungan ute
    Och brukar också sega på att läsa en bok om jag inte vill att den ska ta slut. Eller så löser jag det på detta sätt, jag läser ut den, sen läser jag om den några dagar senare Flört

Off topic igen, men har inga bilder på lager...Oskyldig

Blir jag portad härifrån nu?
    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.
    Jo han hoppade av. För jäkla synd!!

Bokslukare bra ord och helt korrekt. Tror den är på runt 600 sidor. Läste sagan om isfolket i höstas på två veckor. Tror de var mindre men säger jag två så ljuger jag inte.

Ha ha läsa om den om några dagar. Smart där. En bok jag kan läsa många gånger är goda omen, älskar den.

Nä då portat blir du no inte. Fast vi är nog naglar i ögat. Du får hoppa in i dravel tråden så kan vi surra böcker och annat där utan att vara minsta OT
  • HäckHäxan
    Chiquita89 skrev 2014-03-26 13:47:10 följande:

Och snygg rump förresten, Häxan!Skål

Haha *skål* och tack
  • HäckHäxan
    Anonym (månsten) skrev 2014-03-26 14:13:36 följande:
    Och det gör du helt rätt i!
    Snyggt!
    tack. Inte illa att man för något rätt ibland.
Svar på tråden Helkroppstråden