Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan
    Bored skrev 2014-03-26 15:12:53 följande:
    Åh, en fin rumpa till! Tjejer! Mina händer börjar bli ömma nu, tänk på Mandragoran, hon ville ju ha lite extra. Flört
    Jag gissar på att hon inte är ensam om det....
  • HäckHäxan

Och nu inser jag att det där var högst osmart och förbannar min allt annat än superba impulskontroll!!!!!! :-/

*skjuter mig själv i foten lite och lägger mig under en sten eller nått ett tag*

• HäckHäxan
    Bored skrev 2014-03-26 15:33:47 följande:
    Åh, delvis fin färg, men sen ser det ut som du blivit sparkad av en häst. Förvånad
    Eller träffade du bara på nån hårdhänt?
    Nja får lätt blåmärken helt enkelt antar jag. Hårdhänt ingen aning, har ingen mer erfarenhet av det hela än just tillfället innan bilden. Var iaf helt klart intressant att sitta ner dagen efter. Haha.
  • HäckHäxan
    Bored skrev 2014-03-26 15:43:34 följande:
    Hahaha skönt med överraskningar som bara fortsätter komma. Skrattande

Ja, ta bort bilden bara. Solig
    Och hur tar man bort den????? Hade resan gjort det om jag vetat hur bara hahhaha
  • HäckHäxan
    Chiquita89 skrev 2014-03-26 15:40:23 följande:
    Inte gömma dig, Häxan!
    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.
    Baken lyfter väl upp stenen när jag cravlar under

Nå kanske kan jag hitta smiskaren i mitt liv med stort M eller nått hahahha.

Jävla impulser. Borde låsas in ibland.
  • HäckHäxan
    k girl skrev 2014-03-26 16:06:20 följande:
    Gå in på dina bilder på profilen och radera den därifrån. smile1.gif
    Nu är jag ett tekniskt imbecill. Har ju postat den från mobilen och inte från min sida. Hamnar den i nån mapp på min sida ändå så man kan ta bort den där?
  • HäckHäxan
    Chiquita89 skrev 2014-03-26 16:05:16 följande:
    Vart har du varit i hela mitt liv?! Nu är jag visserligen kvinna och hetero, men ändå Flört
    Impulsiv, jag också? Jaaa... smile2.gifOskyldig
    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.
    Ha ha jag vet inte. Under en sten kanske.
  • HäckHäxan
    mindaa skrev 2014-03-26 18:28:06 följande:

Häxan, lägg upp tuttarna som alla de andra gör.

Vägrar.
  • HäckHäxan
    Dress skrev 2014-03-26 18:42:01 följande:
    Titta i ditt bildgalleri. Där finns en mapp som heter Forumbilder. Om du lagt upp från mobilen så syns bara en liten blå ruta med frågetecken i. Men om du klickar på den öppnar sig bilden så du ser vilken det är. Och du kan ta bort.
    Åh tack skall genast rusa dit!!
Svar på tråden Helkroppstråden