Inlägg från: Anonym (pillllan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (pillllan)

Helkroppstråden

Beverly Marsh skrev 2015-01-26 19:03:46 följande:
    Nej jag tittar på kvinnorna istället Flört Poängen är att jag inte gör något som jag inte skulle kunna berätta för min partner och veta att han är ok med.

Jag blundar inte för bilderna, men jag tittar inte på dom med ett sexuellt intresse. Precis på samma sätt som jag inte tittar på varenda karl jag ser på stan med ett sexuellt intresse. Jag har inget behov att det när jag dejtar den snyggaste kille jag sett. Och sen har jag aldrig påverkats särskilt mycket av bilder på män. Jag går igång mer på beskrivande text och fina ansikten Glad
    Att se bilderna på ett sexuellt intresserat sätt, det var längesen jag gjorde det det fanns en och det var bara den, som fångade mitt "intresse" eller hur man nu ska skriva.. Nu ser jag på bilderna för att se allas olikheter och att det är roligt att titta på många fina män och kvinnor
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-01-27 10:23:09 följande:
    Där ligger losten och latar sig får du i rätt växel?? 
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-01-27 11:12:13 följande:
    Inte riktigt än... Bara fått in tvåan än så länge...Segt att man har sexväxlad låda nuförtiden...
    Hahaha!  Automatlåda hade ju varit bättre  
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-01-27 11:27:36 följande:
    Yes....det har jag alltid önskat mig. Kör ju mest i stadstrafik så det blir mycket vevande med spaken...Oskyldig Hur är din låda?
    Min låda! Hahaha...min låda den går fint, inga som helst svårigheter att få i rätt växel, gäller ju att man har rätt växellådsolja bara, så slipper man allt vevande med spaken Drömmer
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-01-27 11:43:06 följande:
    Jaha, så du menar att mina problem kan lösa sig bara jag lämnar in den på service för en ordentlig uppsmörjning....Låter som att du kör täta serviceintervaller. Har du en serviceverkstad att rekommendera som kan hantera min modell?
    Jag har tre ställen att rekommendera hahaha
    klart man kör på jämna service, morgon och kväll, annars blir man ju rostig!! 

Skulle vilja önska en bild av losten! 
    Mjukisbyxor, bar överkropp och armarna ner
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-01-27 12:18:46 följande:
    Ja alla goda ting är tre har man ju hört. Tror jag vill testa alla tre då, om inte annat för utvärderingens skull Cool. Rost vill man ju verkligen inte ha. Trodde de problemen hade utplånats i och med att underredsbehandlingar blev allt vanligare och bättre på 90-talet.

Så du vill deala bilder igen alltså. Vad har du att erbjuda i utbyte? Och varför mjukisbyxor och armar ner? Kan erkänna att mjukisbyxor inte tillhör ett av de plaggen som får mig att känna mig som en heting direkt... Använder det sällan...
    Utvärdering skulle vara ganska kul att få! 
    Jag kan visa RÖVEN! 
    Mjukisbyxor är så mysigt, man ser konturerna och lätt att få av, armarna ner för att se axlarna  
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-01-27 13:21:50 följande:
    Börjar känna mig riktigt upprymd inför denna servicerunda smile5.gif !

Låter som ett mycket bra förslag förutom att din rumpa är alldeles för snygg för att kallas röv!!

Din förklaring kan nog motivera mig att dra på mig ett par mysbyxor, men du får räkna med en viss leveranstid för att denna önskan skall uppfyllas. Men du tycker väl om att vänta med rumpan i vädret eller?
    Hahaha...jag sitter på spänning och väntar  
    vad ska jag kalla den då? Stjärten? Baken? Rumpen? 
    Jag väntar med röven i vädret, ett litet tag iallafall Tungan ute
  • Anonym (pillllan)
    Jon the papa skrev 2015-01-27 13:05:10 följande:
    Haha solen kom faen fram idag efter att inte ha tittat fram på en månad eller nått här på västkusten :D 

Så köket bjöd på lite trevlig skugga i solens ljus :) 

En naturell 

Och lite svartvitt :D 

Hoppas alla får en härlig tisdagensdag nu :D 
    Snygga bilder
  • Anonym (pillllan)
    whatsup skrev 2015-01-27 13:44:59 följande:
    Ja inte är det mysbyxor iaf utan en kille med stil och finess Drömmer.
    Jag tror jag vet vem du är hahaha
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-01-27 14:14:20 följande:
    Du kan nog få sitta så ganska länge och det beror inte enbart på att jag tycker tanken på din position är rätt tändande Tungan ute

Du kan i princip kalla den vad som helst utom RÖV och BAJLÅDA för att göra mig nöjd. Men börjar få en känsla av att du gillar smisk, så kan ana hur du skulle uttrycka dig...Demon
    Du börjar läsa mig som en öppen bok  
    Men nu kan du ju inte visa dig i mjukisar om du ska ha en chans på blinddejt lycka till 
Svar på tråden Helkroppstråden