Inlägg från: Anonym (pillllan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (pillllan)

Helkroppstråden

Underhill skrev 2015-02-19 11:53:05 följande:
    Jeeeeesus...VILKEN RAR STJÄRT!!!...hur fin som helst :)
    Newbe sept skrev 2015-02-19 12:05:34 följande:
    Like!! :D
    Tack

• Anonym (pillllan)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-02-19 12:11:38 följande:
    [quote=74883989][quote-nick]Anonym (pillllan) skrev 2015-02-19 11:21:52 följande:[/quote-nick][/quote] Gudarna är snälla idag på något vis. smile2.gif Men bilden ändå okristligt vacker, då synd är det första jag tänker på... smile2.gif
    Gudarna??? Haha...nää, det är ju jag som är snäll ju
    då är vi två som tänker på orena tankar
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-02-19 12:58:07 följande:
    Såklart ett bestämt midjegrepp och ett stadigt grepp om ditt hår....Oskyldig
    Du läser mig som en öppen bok!! DrömmerOskyldig sen slipsen till handlederna??? 
    Hell yeah!!
  • Anonym (pillllan)
    Jon the papa skrev 2015-02-19 13:18:06 följande:

Vad alldeles småvarm man blev i tröttheten av dina härliga ord Solig
    Haha och ögonfärgen varierar från jätteblå till grön beroende på ljus och klädsel typ XD Men där har jag lite samma känslor :) 

Hade ju varit bättre om nån annan beskrev mig haha. Men om man ska lyssna på andra så, lättsam, rolig, trygg och.... busig kan man använda väldigt många olika verb och adjektiv för hehe Flört Vi kan kalla det riklig fantasi och förkärlek för.. vissa saker Oskyldig Bara man får bestämma så blir allt väldigt bra Drömmer

Känns lite fel att säga att mina smilband också åker upp hehe. Men 17 olika fantasi variationer hade jag nog rätt snabbt kunnat tänka mig och tror du hade gillat det mesta {#emotions_dlg.djavulsk} Fast det kan man inte skriva här ju Foten i munnenSolig Fast handtag runt höftben och lite bestämt i hår ingår...kanske... och sånt... lite bett i nacken med ... osv osv Oskyldig

jag har samma med mina ögon, beroende på ljus och kläder, fast mina ändras mellan bruna och gröna!
    Bus är ju alltid roligt  

Det låter ju mysigt  
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-02-19 13:19:12 följande:
    Great minds think alike!!
    Denna bilden losten! Drömmer
    om jag inte minns helt fel, så var det jag som fick dig att ta den?
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-02-19 13:47:50 följande:
    Det var så alltså!! Rackarns jag som trodde jag skulle kunna komma undan med att få er att tro att den var ny. Då hade nog ett annat alias va? Var ju flera generationer sedan jag tog den smile5.gif .... Då har du nog även se del två i serien...
    det var så det var
    ett par olika namn har man haft här, vet inte om det kan ha varit "k2" tiden, eller det kanske var innan...
    Det var ju ett tag sen den togs och den här bilden med  
    tror till och med att vi körde min röv mot din slips/bälte bild hahaha
    *japp har ett jävla minne och bildminne*
  • Anonym (pillllan)

här jon..
    tar bort den ganska snart..
    solen ligger på ena sidan och lite mörkare på andra 
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-02-19 14:14:13 följande:
    Ja just det vi träffades och tog lite slipsbilder tillsammans ja smile5.gif ...Hur kunde jag glömma det med mitt känsel och smakminne Oskyldig...Men det bränner lite i handflatan nu när jag tänker på det haha. K2 var det nog, det låter bekant och ger sköna vibbar både här och där. Du är en mystisk kvinna du...

Haha....bra ställe att förvara dem på. Vill se minen på den personen som ärver din dator, när han/hon skall utforska lostmappen för att sortera upp de borttappade ärendena Skrattande..

Det geniala ligger i det enkla. Man behöver inte mycker mer än det för att få full kontroll....Oskyldig

Islatte kanske....?

Troligtvis för att jag inte är så speciell?? Hahaha
    sen att det var i dina drömmar vi träffades, hör ju inte hit  Tungan ute
    Bränner i handflatan? Hmm??Oskyldig mystisk är jag och kommer förbli det, det är så mycket roligare så {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-02-19 14:35:28 följande:
    Haha var inte så säker på att det är så mycket roligare med den nivå av mystik smile5.gif ... Dröm och verklighet kanske flöt ihop lite här igen...Du sitter så hårt på näthinnan så det blir svårt att skilja ut den ena från det andra... Och det var nog dessutom inte jag utan Noel när jag tänker efter.
    Noel och losten är ju samma snubbe ju hahaha
    Du skulle ju bli min trädgårdsmästare och sköta om poolen, men det såg jag aldrig av  
    Du menar dröm och fantasi flöt ihop...hahaha
  • Anonym (pillllan)
    Jon the papa skrev 2015-02-19 14:43:59 följande:
    Men oj vilken ögon, regnbågsring och perfekt eyeliner som jag gillar. Jättefina ögonbryn också fast lite svårt att se i den vinkeln (haha Jonas har en liten grej för snygga ögonbryn XD)

Du och Mamita får komma hit så kan vi ta bilder tillsammans i fin ljussättning och varierad klädsel rekvisita :D
    Tack
    Mina ögonbryn är nästan det heligaste jag har har jag bråttom så litar jag helt och hållet på ögonbrynen och tar bara på lite rött läppstift...sen är man igång utan att man ser ut som 'vetintevad'

Jag är mer en som helst fotar och gör det i ensamhet... (beroende på situationen)
Svar på tråden Helkroppstråden