Inlägg från: Anonym (pillllan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (pillllan)

Helkroppstråden

Anonym (Kaponjär) skrev 2015-01-28 22:10:48 följande:
    Haha tack! smile2.gif Nu ska jag gå och tvätta lite ja iaf ladda maskinen. Fan så huslig jag är, finns ju husmus men vad är jag då? smile5.gif
    Du och din tvättmaskin  
    tupp? Husbock? 
  • Anonym (pillllan)
    Beverly Marsh skrev 2015-01-29 18:15:17 följande:
    Ja det gör han ju! Hur får vi honom att inse det då? Tungan ute
    Tror det är ganska svårt! Under året som gått, har jag fått  (kan nog räkna på en hand) hur många bilder det är hahahah

Känner du pikarna KAPONJÄR???  
  • Anonym (pillllan)

Men zacken då!! Trodde du hade lärt dig det, att du kan ju inte lämna spår efter dig utan att lämna en bild  

• Anonym (pillllan)
    Zack skrev 2015-01-30 22:05:14 följande:
    Attans också. Jag som försökte smyga runt knutarna ;). Tagen med fingrarna i kakburken helt enkelt. Om du börjar, så kanske jag får upp handen ur burken och klär av mig ;)
    hahahaha...jag läste kukburken Drömmer  fel tankar på gång känner jag...hahaha! 
    Fast det blev lite roligt om du byter ut kakburken mot kukburken! 
    Jag som inte har nån ny bild sitter fullt påklädd med raggisar under en filt, lite kyligt i skogen vettu
  • Anonym (pillllan)
    Zack skrev 2015-01-30 22:37:27 följande:
    He he, Kukburk. Något att plocka fram när man får fint besök....eller om man kommer och besöker dig i skogen..."varsågod och ta för dig"....;)

Du får väl lägga på ett par vedklabbar till då så du får upp värmen. Och nästa gång så får du allt ta och höra av dig i god tid så kan jag komma och bidra med lite mänsklig värme ;)
    Jag brukar ha svårt att hålla fingrarna från det goda jag har hetseldat hela dagen ju  
    hur mycket tidigare är god tid? Mänsklig värme är aldrig fel och tackar oftast ja till den frågan  
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-01-30 23:10:49 följande:
    Mmmm läckert!! Men mitt i natten var väl att ta i. Natten har ju inte ens börjat än.....Finns gott om tid för fler bilder smile5.gif . Jag lär inte tröttna i alla fall Kyss
    Ja just det losten! Finns gott om tid för meeeeer bilder
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-01-30 23:50:27 följande:
    Jaaa precis Pilllan...man undrar ju hur den där brasan ser ut efter alla dessa pinnar du lagt på under dagen smile5.gif ....Jag postade ju mysbyxbilder bara för din skulle för bara några timmar sen juh smile5.gif Din tur alltså Tungan ute
    "Råkade" få pannan att koka förut eller snackar du om en helt annan brasa?? Brasan du tänker på...........ja den brasan den har många valmöjligheter.....eller nått....hahaha...
    Tillbaka till pannan igen, så har jag kommit på värsta bästa knepet och det är att när man vet att man ska få gäster (män då) att man eldar upp kråkhuset till olidlig värme och tyvärr så måste dom ta av sig lite

Såg dina bilder losten och fortsätt i samma stil så blir jag kvällsglad  
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-01-31 00:30:30 följande:
    Samma stil kanske, men nu får det vara nog med mysbyxor måste jag säga....
    Det där är en riktigt snygg bild på dig  
    inte nog med mysbyxor, mer mysisar till kvinnorna DrömmerSkrattandeFlört
  • Anonym (pillllan)
    Anton Chigurh skrev 2015-01-31 10:29:11 följande:
    I ärlighetens namn. Det är camobyxor jag har på mig. Inte mysbyxor. Hoppas verkligen att ingen av Damerna misströstar nu !!!

Jag kände att jag var tvungen att få ur mig detta.....

Liksom.

Ha en riktigt skön dag, gott folk.Glad 

Kram //Anton
    Både du och celine har riktigt snygga kroppar  
  • Anonym (pillllan)
    Pillare skrev 2015-02-05 09:28:40 följande:
    Bra fråga. Vad är det egentligen med mig?
    Men ja, hon får ta bilder om hon vill, inget jag kan påverka ändå. smile1.gif
    Pillare skrev 2015-02-05 09:29:41 följande:
    Bra det, fast inte syns. Roligt?
    Öööö! Kliar mig lätt i huvudet och börjar känna mig helt bakom flötet!! Man kan ju tro att det är du och hon som är ett par, med tanke på ditt skrivsätt mot henne!?

Svar på tråden Helkroppstråden