FjärilVingad73 skrev 2013-07-30 14:21:08 följande:
Om vi nu vill ha en egen grupp, vad gör det dig? Du behöver ju inte vara med, lollat, om du inte vill!
VI vill ha en, och trivs bra både där och här.
Det gör ingenting för mej om ni har en grupp och håller tyst om den, men att komma in här och ragga medlemmar för att upprätthålla ett personligt harem äcklar mej. Det roligaste med gruppen är att ni kan sätta in små anonyma insatsstyrkor för att debattera med personen som inte är enig, inte alls lågstadievarning.

Har blivit kallad lögnare och trollare efter min kritik mot gruppen, kanske är jag en smula paranoid, men jag tror mej se ett mönster. Jag såg ju i gruppen hur ni debatterade anonymt och senare skrattade åt det i dom slutna grupperna.
(Nu säger jag ni, men jag vill helst inte inkludera dej FV, så ta inte åt dej om du inte känner igen dej.)
Skillnaden är till största del att den här tråden hanteras av Famijelivs moderatorer, inte av en enstak person som favoriserar enstaka medlemmar.
I den här tråden får alla posta, när dom vill och alla går under samma regler. Och man behöver inte prestera på något visst sätt för nått överhuvud, som bara är sugen på att ha ett litet harem där han kan försöka filtrera bort andra kukar.