• pinkdolly

Helkroppstråden

FjärilVingad73 skrev 2013-07-30 14:20:08 följande:
    Jag har iPhone. Ska kolla om det finns nån uppdatering, eller om jag måste avinstallera och hämta en helt ny app....
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
    Du får hämta en helt ny :) Familjeliv ny heter den
  • lollat
    FjärilVingad73 skrev 2013-07-30 14:21:08 följande:
    Om vi nu vill ha en egen grupp, vad gör det dig? Du behöver ju inte vara med, lollat, om du inte vill!

VI vill ha en, och trivs bra både där och här.
    Det gör ingenting för mej om ni har en grupp och håller tyst om den, men att komma in här och ragga medlemmar för att upprätthålla ett personligt harem äcklar mej. Det roligaste med gruppen är att ni kan sätta in små anonyma insatsstyrkor för att debattera med personen som inte är enig, inte alls lågstadievarning. Solig Har blivit kallad lögnare och trollare efter min kritik mot gruppen, kanske är jag en smula paranoid, men jag tror mej se ett mönster. Jag såg ju i gruppen hur ni debatterade anonymt och senare skrattade åt det i dom slutna grupperna.

(Nu säger jag ni, men jag vill helst inte inkludera dej FV, så ta inte åt dej om du inte känner igen dej.)

Skillnaden är till största del att den här tråden hanteras av Famijelivs moderatorer, inte av en enstak person som favoriserar enstaka medlemmar. 

I den här tråden får alla posta, när dom vill och alla går under samma regler. Och man behöver inte prestera på något visst sätt för nått överhuvud, som bara är sugen på att ha ett litet harem där han kan försöka filtrera bort andra kukar. 
  • FjärilVingad73
    pinkdolly skrev 2013-07-30 14:34:14 följande:
    Du får hämta en helt ny :) Familjeliv ny heter den
  • FjärilVingad73
    lollat skrev 2013-07-30 14:36:26 följande:
    Det gör ingenting för mej om ni har en grupp och håller tyst om den, men att komma in här och ragga medlemmar för att upprätthålla ett personligt harem äcklar mej. Det roligaste med gruppen är att ni kan sätta in små anonyma insatsstyrkor för att debattera med personen som inte är enig, inte alls lågstadievarning. Solig Har blivit kallad lögnare och trollare efter min kritik mot gruppen, kanske är jag en smula paranoid, men jag tror mej se ett mönster. Jag såg ju i gruppen hur ni debatterade anonymt och senare skrattade åt det i dom slutna grupperna.

(Nu säger jag ni, men jag vill helst inte inkludera dej FV, så ta inte åt dej om du inte känner igen dej.)

Skillnaden är till största del att den här tråden hanteras av Famijelivs moderatorer, inte av en enstak person som favoriserar enstaka medlemmar. 

I den här tråden får alla posta, när dom vill och alla går under samma regler. Och man behöver inte prestera på något visst sätt för nått överhuvud, som bara är sugen på att ha ett litet harem där han kan försöka filtrera bort andra kukar. 
    Har ingen aning om vad du pratar om för insatsstyrkor och dylikt. Låter lite paranoidigt (hur säger man det?)

Och Tom har inget harem och favoriserar ingen. Just sayin´....
  • lollat
    Anonym (badsugen) skrev 2013-07-30 14:22:58 följande:
    @lollat: Jag kan förstå vitsen att slippa retuschering, en bild är bättre utan svarta fläckar.
    Själv ser jag hellre påklädda/beskurna bilder än bilder med fläckar, inte för att jag absolut vill se bröstvårtor utan för att det stör bilden. Så på så vis kan jag förstå en sluten grupp som slipper sätta sej efter reglerna för bildvisning.
    Mysig bild btw!
    Jupp, bra poäng. Däremot är det ju ingenting som säger att den slutna gruppen på något sätt är bättre skyddad, man exponeras väl till mindre grad, men risken att nått psykfall är ute efter att sätta dit människor är ju ganska stor. Gruppen försöker ju ha en jädra antagning för att komma med liksom, men det är ju himla lätt att fejka.

När jag var med i gruppen kunde jag ju ladda hem varenda bild, och sprida bäst jag ville, och jag är ju inte mer än en en lögnaktig trollare. 
  • pinkdolly
    lollat skrev 2013-07-30 14:11:26 följande:
    Vad pratar du om för bild!? Och på vem?!

Tror han syftar på att du menade att det är tjejer med dåligt självförtroende och för stort ego med sillisar som vill visa upp sig som är i gruppen. Men det är ju samma personer som här, jag bl.a.. Så vad spelar det för roll? Här kan du ge mig komplimanger men lägger jag upp bilder där har jag dåligt självförtroende?
  • lollat
    pinkdolly skrev 2013-07-30 14:44:23 följande:
    Tror han syftar på att du menade att det är tjejer med dåligt självförtroende och för stort ego med sillisar som vill visa upp sig som är i gruppen. Men det är ju samma personer som här, jag bl.a.. Så vad spelar det för roll? Här kan du ge mig komplimanger men lägger jag upp bilder där har jag dåligt självförtroende?
    Du gör som du vill, men jag förstår inte varför man hela tiden ska komma in här och ragga nya medlemmar? Sup med det? Trött på att det är för mycket kukar som visas? Vill inte låta otrevlig, men det känns en smula desperat.
    FjärilVingad73 skrev 2013-07-30 14:42:49 följande:
    Har ingen aning om vad du pratar om för insatsstyrkor och dylikt. Låter lite paranoidigt (hur säger man det?)

Nä, det var nog "paranoidigt" :), jag har bara aldrig fått sån respons här på forumet som efter mitt inlägg om kritik mot gruppen, som sagt, jag har sett hur ni kritiserade folk som var emot gruppen innan och hånskrattade åt dom i dom slutna grupperna och jag ser ingen anledning till att det inte skulle kunna hända igen.
  • pinkdolly
    lollat skrev 2013-07-30 14:52:56 följande:
    Du gör som du vill, men jag förstår inte varför man hela tiden ska komma in här och ragga nya medlemmar? Sup med det? Trött på att det är för mycket kukar som visas? Vill inte låta otrevlig, men det känns en smula desperat.
    FjärilVingad73 skrev 2013-07-30 14:42:49 följande:Har ingen aning om vad du pratar om för insatsstyrkor och dylikt. Låter lite paranoidigt (hur säger man det?)

Nä, det var nog "paranoidigt" :), jag har bara aldrig fått sån respons här på forumet som efter mitt inlägg om kritik mot gruppen, som sagt, jag har sett hur ni kritiserade folk som var emot gruppen innan och hånskrattade åt dom i dom slutna grupperna och jag ser ingen anledning till att det inte skulle kunna hända igen.
    Vem raggar nya medlemmar? Vi pratade om gruppen igår för att några undrade om den. Och det är väl inte så konstigt att det är en del krav för att komma med eftersom man vill slippa personer där som spyr anonym galla här? Och dom/den enda vi skulle skatta åt där är just alla patetiska inlägg från anonyma här. Jag vet inte riktigt vilken grupp du har tillhört men ja, du låter en aning paranoid. Är det då inte lika löjligt av dig att propagera emot gruppen?
  • FjärilVingad73

Håller med Dollyn; det är isf precis lika löjligt att propagera för gruppen...

• FjärilVingad73

Ahh, nya appen verkar mycket bättre!