• pinkdolly

Helkroppstråden

FjärilVingad73 skrev 2013-07-30 15:05:34 följande:

Ahh, nya appen verkar mycket bättre! smile1.gif

Mycket smidigare :)
  • lollat
    pinkdolly skrev 2013-07-30 14:57:53 följande:
    Vem raggar nya medlemmar? Vi pratade om gruppen igår för att några undrade om den. Och det är väl inte så konstigt att det är en del krav för att komma med eftersom man vill slippa personer där som spyr anonym galla här? Och dom/den enda vi skulle skatta åt där är just alla patetiska inlägg från anonyma här. Jag vet inte riktigt vilken grupp du har tillhört men ja, du låter en aning paranoid. Är det då inte lika löjligt av dig att propagera emot gruppen?
    FjärilVingad73 skrev 2013-07-30 15:01:21 följande:
    Håller med Dollyn; det är isf precis lika löjligt att propagera för gruppen...

Ah, well. Jag är mållös (skriftlös?)

Jag kritiserar inte erat val att vara med i gruppen. Och det talas tydligen inte om den här heller, så jag har inget att bry mej om.

dolly o fv, jag trodde vi var internetvänner... Gråter
  • vonKatt

*klappar fint på lollat*

Såja, det är bra nu! Upp med hakan! Ser ut som om du hänger på en trevlig uteservering i typ Holland? (Kikar intensivt på husen i bakgrunden)

• pinkdolly
    lollat skrev 2013-07-30 15:14:18 följande:
    FjärilVingad73 skrev 2013-07-30 15:01:21 följande:Håller med Dollyn; det är isf precis lika löjligt att propagera för gruppen...
     Ah, well. Jag är mållös (skriftlös?)

Jag kritiserar inte erat val att vara med i gruppen. Och det talas tydligen inte om den här heller, så jag har inget att bry mej om.

dolly o fv, jag trodde vi var internetvänner... Gråter
    Det gör du ju indirekt genom att kritisera dom som är medlemmar i gruppen eftersom vi är det.. Men strunt samma. Mitt var inte menat som något elakt mot dig heller utan bara hur jag upplevde dina inlägg. Vi får väl vara överens om att vi inte är överens och bli vänner igen?
  • lollat
    vonKatt skrev 2013-07-30 15:20:42 följande:
    *klappar fint på lollat*
    Såja, det är bra nu! Upp med hakan! Ser ut som om du hänger på en trevlig uteservering i typ Holland? (Kikar intensivt på husen i bakgrunden)
    Yupp! Det är i Amsterdam i slutet av april. Väldigt syndiga dagar.
    pinkdolly skrev 2013-07-30 15:23:20 följande:
    Det gör du ju indirekt genom att kritisera dom som är medlemmar i gruppen eftersom vi är det.. Men strunt samma. Mitt var inte menat som något elakt mot dig heller utan bara hur jag upplevde dina inlägg. Vi får väl vara överens om att vi inte är överens och bli vänner igen?
    Jag visste inte ens att du var med i gruppen. Sorry. Japp! Friends! 
  • pinkdolly
    lollat skrev 2013-07-30 15:37:08 följande:
    pinkdolly skrev 2013-07-30 15:23:20 följande:Det gör du ju indirekt genom att kritisera dom som är medlemmar i gruppen eftersom vi är det.. Men strunt samma. Mitt var inte menat som något elakt mot dig heller utan bara hur jag upplevde dina inlägg. Vi får väl vara överens om att vi inte är överens och bli vänner igen?
  • vonKatt
    lollat skrev 2013-07-30 15:37:08 följande:
    pinkdolly skrev 2013-07-30 15:23:20 följande:Det gör du ju indirekt genom att kritisera dom som är medlemmar i gruppen eftersom vi är det.. Men strunt samma. Mitt var inte menat som något elakt mot dig heller utan bara hur jag upplevde dina inlägg. Vi får väl vara överens om att vi inte är överens och bli vänner igen?
    Fan så skarpsynt

Vacker stad! Fin bild!