• lollat
    Anonym (steffo) skrev 2013-07-30 13:52:19 följande:
    Varför försvara vissa här inne när du själv skriver att de som postar har dåligt självförtroende och du är en av dom som trycker ner??
    Dags att välja sida kanske? 
    Nänä, nu missförstår du.

Vilka försvarar jag? Vilka sidor får jag välja på?

Det är dom där slutna grupperna jag har nått emot, jag ser liksom inte poängen med dom när den här tråden finns. Det blir liksom exkludering av lågstadietyp, kan man inte bara ha den här gruppen, strunta i att visa direkta kön och peppa folk till att vara stolta över deras kroppar? Man behöver ingen egen grupp för det. 
  • Anonym (steffo)
    lollat skrev 2013-07-30 14:01:29 följande:
    Nänä, nu missförstår du.

Det är dom där slutna grupperna jag har nått emot, jag ser liksom inte poängen med dom när den här tråden finns. Det blir liksom exkludering av lågstadietyp, kan man inte bara ha den här gruppen, strunta i att visa direkta kön och peppa folk till att vara stolta över deras kroppar? Man behöver ingen egen grupp för det. 

Vad är det för skillnad på om bilden postas här eller i den slutna? Det är ju samma person på bilden och den personen saknar enligt dig självförtroende för att den väljer att posta oavsett var?
    Är du för eller emot att människor väljer att visa upp sig själva, oavsett vart? 
  • lollat
    Anonym (steffo) skrev 2013-07-30 14:10:31 följande:

Vad är det för skillnad på om bilden postas här eller i den slutna? Det är ju samma person på bilden och den personen saknar enligt dig självförtroende för att den väljer att posta oavsett var?
    Är du för eller emot att människor väljer att visa upp sig själva, oavsett vart? 
    Vad pratar du om för bild!? Och på vem?!
  • FjärilVingad73
    pinkdolly skrev 2013-07-30 13:40:31 följande:
    Ja precis. :) Sök på familjeliv. Men den ska tydligen bara funka till iPhone läste jag.
    Jag har iPhone. Ska kolla om det finns nån uppdatering, eller om jag måste avinstallera och hämta en helt ny app....
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • FjärilVingad73
    lollat skrev 2013-07-30 14:01:29 följande:
    Nänä, nu missförstår du.

Om vi nu vill ha en egen grupp, vad gör det dig? Du behöver ju inte vara med, lollat, om du inte vill!

VI vill ha en, och trivs bra både där och här.
  • Anonym (badsugen)

@lollat: Jag kan förstå vitsen att slippa retuschering, en bild är bättre utan svarta fläckar.

Själv ser jag hellre påklädda/beskurna bilder än bilder med fläckar, inte för att jag absolut vill se bröstvårtor utan för att det stör bilden. Så på så vis kan jag förstå en sluten grupp som slipper sätta sej efter reglerna för bildvisning.

Mysig bild btw!

• PAUSA

Hoppas att den nya appen kommer innebära att ännu fler kan/vågar posta bilderGlad.

• FjärilVingad73
    PAUSA skrev 2013-07-30 14:23:27 följande:
    Hoppas att den nya appen kommer innebära att ännu fler kan/vågar posta bilderGlad.