• Inchthing

Helkroppstråden

Vem vill gå i skolan när man lär sej precis allting inne på FL då.... allt från att stora snoppar är bäst till att få se söta rumpor... all you need ;)

• The Riddler
    Anonym (RJ) skrev 2013-07-31 12:08:15 följande:
    Gå till skolan istället för att sitta här och visa upp dig för gamla runkgubbar.
    Hade gjort likadant om jag var lika hawt !! 
    Everything I tell you is a lie, including this.
  • Anonym (RJ)

Klart att kåta gubbar som er uppmuntrar unga flickor utan vett att klä av sig.

Anton Chigurh skrev 2013-07-31 12:13:16 följande:
    Precis, att vissa saknar betydande delar av innehållet i huvudet blir ibland extra tydligt....

carlf skrev 2013-07-31 12:11:42 följande:
    ja det är inte lätt när folk inte förstår att det inte är någon skola eller nått sådant under sommaren

• Anonym (???)
    The Riddler skrev 2013-07-31 12:25:20 följande:

Så meningen med livet för en 17-årig tjej är att visa upp sin kropp för 50-åringar...ja, vart är världen på väg? Kul liv...verkligen!!
  • Anonym (RJ)

Att hon inte har mer förnuft än så kan man inte begära, fast ni som är myndiga borde veta bättre. Tragiskt är det, oavsett hur snygg hon är.

The Riddler skrev 2013-07-31 12:25:20 följande:

• pinkdolly
    Anonym (???) skrev 2013-07-31 12:28:45 följande:
    Så meningen med livet för en 17-årig tjej är att visa upp sin kropp för 50-åringar...ja, vart är världen på väg? Kul liv...verkligen!!
    Så man gör detta för det är meningen med livet alltså? Bra att veta!
  • Inchthing

Det är väl gött :)
  • FjärilVingad73

Jag är varken gubbe eller 50, men gillar verkligen bilderna här!!

Keep on the good work, folks!

• Göteborgskillen2101
    Mandiisen skrev 2013-07-31 12:00:04 följande:
    Borde nog snart vara anonym ;)

en underbar röööömpaaah! hela du e fin!
  • Anonym (RJ)

Ja det är så fruktansvärt tragiskt, unga människor borde ha bättre förebilder än så. Dessa män borde skämmas, vidrigt.