• some day

Helkroppstråden

GreyW skrev 2013-08-01 14:40:05 följande:
    Oj vad dina bröst såg mycket större ut här än på din strandbild.
    Det är dem också.. Tyvärr är det några extra kilon som tillkommit men som tur är har det mesta satt sig på brösten! ;)
  • Gurrag74
    some day skrev 2013-08-01 14:48:17 följande:
    Det är dem också.. Tyvärr är det några extra kilon som tillkommit men som tur är har det mesta satt sig på brösten! ;)

De passar dig Vilken strand ska du till?
  • GreyW
    some day skrev 2013-08-01 14:48:17 följande:
    Lucky you :)
  • Anonym (A2)

Jag har en idé. Varför träffas ni inte allihop klä av er och lås in er. Sen kan ni posa för varandra och ta bilder som ni sen kan sitta och onna till. Så slipper ni göra det här sen.

• pinkdolly
    Anonym (A2) skrev 2013-08-01 14:56:13 följande:

Jag har en idé. Varför träffas ni inte allihop klä av er och lås in er. Sen kan ni posa för varandra och ta bilder som ni sen kan sitta och onna till. Så slipper ni göra det här sen.

Den bästa idén du har haft hittills!! Vill du vara med?
  • GreyW
    pinkdolly skrev 2013-08-01 14:58:53 följande:
    Den bästa idén du har haft hittills!! Vill du vara med?
    Vore det inte smidigare att kuckelura när ni ändå ses, varför liksom gå ett extra steg runt? :)
  • pinkdolly
    GreyW skrev 2013-08-01 15:00:55 följande:
    Vore det inte smidigare att kuckelura när ni ändå ses, varför liksom gå ett extra steg runt? :)
    Hade jag gärna gjort. Men nu är det så att A2 tycker mina bröst är extremt äckliga och brukar tala om detta hela tiden, så jag tror inte att han/hon vill det ;)
  • Karios
    some day skrev 2013-08-01 14:23:43 följande:
    Tänk så enkelt det är att göra en bild VÄLDIGT spännande. Lite tyg åt sidan. En hand som kupas. Och sedär, jag får hög puls och ett stort fånigt leende.
  • Anonym (A2)
    pinkdolly skrev 2013-08-01 15:07:28 följande:
    Hade jag gärna gjort. Men nu är det så att A2 tycker mina bröst är extremt äckliga och brukar tala om detta hela tiden, så jag tror inte att han/hon vill det ;)

Du blandar ihop mig med nånannan. .. Det är pausas fotbollar jag mår illa av.