• Anonym (???)

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2013-08-01 15:25:56 följande:
    Du behöver komma ut mer, fast mänskligheten, i största allmänhet, skulle säkert vara tacksam om du stannade inne.

Ok...du gillar verkligen att vara elak....mår du inte bra eller? Tycker du verkligen att silikonbröst inte är mer lika varann är andra bröst, förutom att en del beställer stora och en del jättestora?
  • vonKatt

Härligt PAUSA, kanske är dig jag ska bjuda in för att dricka upp golf-vinst-skumpan!

• Qwerty85

Nu var det ett tag sedan, har följt allt tjafs... undrar varför man ens orkar gå in i en bildtråd där folk får visa upp sig om de vill och sen klaga på deras utseenden... för att vissa personer inte gillar vissa kroppar så betyder det inte att andra inte gör det. Att lägga ner energi på att klaga istället för att bara sluta titta är rätt så pinsamt, om man inte vågar visa bild på sig själv så har man absolut ingen rätt att klaga på andra heller... eller nåt.

Hur som helst så är detta en bildtråd och då lär man ju bidra med något iaf, även om det inte är så imponerande och "perfekt" som så många anonyma vill att det skall vara.

Nu är det helg för alla knegare som jobbar in fredagar på annan ort!!! Skål
  • PAUSA
    vonKatt skrev 2013-08-01 15:58:58 följande:
    Härligt PAUSA, kanske är dig jag ska bjuda in för att dricka upp golf-vinst-skumpan!

Såklart det är..... efter att du har spelat brallorna av grabbarna Flört.
  • lollat
    Anonym (???) skrev 2013-08-01 15:57:19 följande:

Ok...du gillar verkligen att vara elak....mår du inte bra eller? Tycker du verkligen att silikonbröst inte är mer lika varann är andra bröst, förutom att en del beställer stora och en del jättestora?
    Jag är helt enig att hålla med dej om den punkten. Blir lite karaktärslöst och absolut inte lika gott att klämma på.
  • vonKatt
    Qwerty85 skrev 2013-08-01 16:04:28 följande:

Nu var det ett tag sedan, har följt allt tjafs... undrar varför man ens orkar gå in i en bildtråd där folk får visa upp sig om de vill och sen klaga på deras utseenden... för att vissa personer inte gillar vissa kroppar så betyder det inte att andra inte gör det. Att lägga ner energi på att klaga istället för att bara sluta titta är rätt så pinsamt, om man inte vågar visa bild på sig själv så har man absolut ingen rätt att klaga på andra heller... eller nåt.

Hur som helst så är detta en bildtråd och då lär man ju bidra med något iaf, även om det inte är så imponerande och "perfekt" som så många anonyma vill att det skall vara.

Skål för den!

Tittar gärna på dig en stund! ;)

Trevlig välförtjänt helg!
  • PAUSA
    Qwerty85 skrev 2013-08-01 16:04:28 följande:

Orättvist men jag unnar dig det Solig
  • pinkdolly
    Anonym (???) skrev 2013-08-01 15:57:19 följande:
    Att säga att dom är mer lika varandra än vanliga bröst är en annan sak än att säga att ALLA är likadana, som du sa innan. Det är ju inte så konstigt att dom blir lika eftersom implantaten liknar varandra.
  • vonKatt
    PAUSA skrev 2013-08-01 16:05:46 följande:
    Såklart det är..... efter att du har spelat brallorna av grabbarna Flört.
    Lätt!
  • TheOrp

Jag har en snopp, men visar inte upp den... inte visar jag ner den heller