• lollat

Helkroppstråden

pinkdolly skrev 2013-08-01 16:11:49 följande:
    Att säga att dom är mer lika varandra än vanliga bröst är en annan sak än att säga att ALLA är likadana, som du sa innan. Det är ju inte så konstigt att dom blir lika eftersom implantaten liknar varandra.
    Nu var det ju inte riktigt så det gick till. Hen blev ju utsatt för att bli mixad med resten av de anonyma i tråden, och spelade på några inlägg som liknade varandra. Blev en kul grejj liksom; "anonyma är lika", "äpplen är lika", "sillisar är lika".

Jag har inte frågat innan, men du har inte silikon va? Men du har genomgått bröstop? 
  • PAUSA
    vonKatt skrev 2013-08-01 16:12:59 följande:
    Lätt!

Tycker vi kan tjuvstarta lite och skåla på det redan nu DrömmerSkål.
  • pinkdolly
    lollat skrev 2013-08-01 16:16:14 följande:
    Nu var det ju inte riktigt så det gick till. Hen blev ju utsatt för att bli mixad med resten av de anonyma i tråden, och spelade på några inlägg som liknade varandra. Blev en kul grejj liksom; "anonyma är lika", "äpplen är lika", "sillisar är lika".

Jag har inte frågat innan, men du har inte silikon va? Men du har genomgått bröstop? 
    Jag har silikon, ja.
  • vonKatt
    PAUSA skrev 2013-08-01 16:17:17 följande:
    Tycker vi kan tjuvstarta lite och skåla på det redan nu DrömmerSkål.
    Ja för sjutton! Skål tjejen
  • Qwerty85
    vonKatt skrev 2013-08-01 16:08:18 följande:
    Skål för den!
    Tittar gärna på dig en stund! ;)
    Trevlig välförtjänt helg!
    PAUSA skrev 2013-08-01 16:11:30 följande:
    Orättvist men jag unnar dig det Solig

Tack tjejer. Solig
  • PAUSA
    vonKatt skrev 2013-08-01 16:19:33 följande:
    Ja för sjutton! Skål tjejen

Skål Katt!!!
  • Anton Chigurh
    Anonym (???) skrev 2013-08-01 15:57:19 följande:

Ok...du gillar verkligen att vara elak....mår du inte bra eller? Tycker du verkligen att silikonbröst inte är mer lika varann är andra bröst, förutom att en del beställer stora och en del jättestora?
    Faktum är, (???) att jag är jävligt snäll, vore jag elak blevo det tre livstidsavstängningar, minst, så om du tycker jag är elak nu, så.......

Och jag har aldrig mått bättre, vilket jag iofs alltid gör. Jag är helt enkelt en glad skit.Glad
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Georg5567
    vonKatt skrev 2013-08-01 15:42:47 följande:
    Lycka till! :)

Man kanske skulle starta en golftråd...

Den golftråden vore het! Jag kan stå för bollarna hahahaha
  • Anonym (dd)
    some day skrev 2013-08-01 14:23:43 följande:
    Snygg bikini......shit NU VILL JAG SPELA GOLF