Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Helkroppstråden

Anonym (Nyvaken) skrev 2014-08-04 16:14:22 följande:

Var det trosmåndag idag? Får väl bjuda på en med, en helt vanlig kropp med bristningar och allt vad det innebär med att föda tre ungar smile5.gifphp9R2xwo87595.jpg

En jävligt fin vanlig kropp dessutom!! <3
  • HäckHäxan

Läste ju trosdag här förut och fick sån lust att fota mina helt trista vanliga jävla trosor men kombinationen stor röv och korta armar har de sista minuterna gett mig en del asgarv. Vette tusan hur ni andra får ihop alla läckra bilder men jag borde få betyg i akrobatik iaf

Går ju inte lägga in flera så jag fick lyckats lista ut hur fan man gjorde collage, så har jag lärt mig något idag också. Enjoy och hoppas fan ni kan visualisera hur jag krumbuktat mig hahahha.

• HäckHäxan
    BAPA skrev 2014-08-04 18:00:19 följande:
    Know the feeling...! ;)

Snyggt!
    Tack fick ju skrattat en massa iaf och då fnissade jag ändå från början bara av tanken på ett par vanliga trista trosor bland alla snygga sexiga och tyckte kontrasten var så jäkla rolig. Hehe
  • HäckHäxan
    Anonym (89a) skrev 2014-08-04 18:02:47 följande:
    Är inte direkt lätt för mig heller smile2.gif

Men du lyckades! Snyggt Skål
    Tack så mycket. Hehe vi kanske borde få VG i akrobatik hela högen

*skål*
  • HäckHäxan
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-08-04 18:05:56 följande:
    Haha du är för rolig

Men man får en å annan kramp i armarna, därför det mest är bilder framifrån på mig smile5.gif
    Ja lite domningar blev det

Du har ju en snygg framsida. För min del är nog min baksida min bästa sida typ.
  • HäckHäxan
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-08-04 18:10:11 följande:
    Jag tycker du är helt jävla underbar!
    Åh wow tack så mycket *tokler lite*
  • HäckHäxan
    Tom Araya skrev 2014-08-04 18:39:00 följande:
    Trista trosor och korta armar till trots, sevärda bilder. Trista trosor går dessutom utmärkt att dra av, så har man en bar bak istället... ;)
    Tackar och bockar. Det har du ju alldeles rätt de går absolut att dra av
  • HäckHäxan
    Lycky Luke skrev 2014-08-05 17:41:55 följande:
    Eftersom det önskas bilder så får det bli en baksida den här gången, hoppas det faller i smaken smile5.gif
    Ja och där någonstans slog min termostat över!!!!!!! RED RED RED overloaded!
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-08 22:59:47 följande:
    Hahahaha..det röda settet! Oj, är faktiskt väldigt impad att du kommer ihåg en bild från flera månader sen! Om du nu inte smugglat dig in bland mina underkläder smile5.gif men nästa gång du gör det kan du ju säga till så kan jag bjussa på en kopp oboy! 
    Har inte bilden kvar och är inte hos mig nu, men den kanske kan dyka upp i framtiden smile5.gif  
    Har inga bilder här, men bjuder på denna!

Sjukt vackra ögon!!!!
  • HäckHäxan

Men visst behövs det lite påklädda bilder här också så fröken tvärtemot bjuder på det då.

Mest vill jag egentligen flasha min favorit tröja som folket på Ica tydligen tyckte var värd att stanna till och blänga på mig för Bortsett från ynglingen i kassan för han flinade brett.

Önskar alla en fantastiskt dag!!!!! Fridens liljor. *blomma*

Svar på tråden Helkroppstråden