Helkroppstråden
Var det trosmåndag idag? Får väl bjuda på en med, en helt vanlig kropp med bristningar och allt vad det innebär med att föda tre ungar
Var det trosmåndag idag? Får väl bjuda på en med, en helt vanlig kropp med bristningar och allt vad det innebär med att föda tre ungar
Läste ju trosdag här förut och fick sån lust att fota mina helt trista vanliga jävla trosor men kombinationen stor röv och korta armar har de sista minuterna gett mig en del asgarv. Vette tusan hur ni andra får ihop alla läckra bilder men jag borde få betyg i akrobatik iaf
Går ju inte lägga in flera så jag fick lyckats lista ut hur fan man gjorde collage, så har jag lärt mig något idag också. Enjoy och hoppas fan ni kan visualisera hur jag krumbuktat mig hahahha.
Men visst behövs det lite påklädda bilder här också så fröken tvärtemot bjuder på det då.
Mest vill jag egentligen flasha min favorit tröja som folket på Ica tydligen tyckte var värd att stanna till och blänga på mig för Bortsett från ynglingen i kassan för han flinade brett.
Önskar alla en fantastiskt dag!!!!! Fridens liljor. *blomma*