Inlägg från: Jon the papa |Visa alla inlägg
  • Jon the papa

Helkroppstråden

straight arrow skrev 2015-02-19 08:03:38 följande:

Hade gärna stannat kvar i sängen idag...

Grymma armådror Pilen! Fint komponerade kort ska ha beröm :)
  • Jon the papa
    Quexet skrev 2015-02-18 23:03:07 följande:

.

Tyvärr repris, men nu har jag inget annat! 

Lila tjusig i rosa ändå. Men lite nytt snart :D !
  • Jon the papa
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-19 09:55:41 följande:
    Väldigt vackert leende, kom på mig själv att man liksom drog upp smilbanden när man såg din bild Sen är man ju lite svag för blåa ögon! Bra där jon...
    (Är du så busig som du ser ut att vara?)

Vad alldeles småvarm man blev i tröttheten av dina härliga ord Solig
    Haha och ögonfärgen varierar från jätteblå till grön beroende på ljus och klädsel typ XD Men där har jag lite samma känslor :) 

Hade ju varit bättre om nån annan beskrev mig haha. Men om man ska lyssna på andra så, lättsam, rolig, trygg och.... busig kan man använda väldigt många olika verb och adjektiv för hehe Flört Vi kan kalla det riklig fantasi och förkärlek för.. vissa saker Oskyldig Bara man får bestämma så blir allt väldigt bra Drömmer

Anonym (pillllan) skrev 2015-02-19 11:21:52 följande:

Känns lite fel att säga att mina smilband också åker upp hehe. Men 17 olika fantasi variationer hade jag nog rätt snabbt kunnat tänka mig och tror du hade gillat det mesta {#emotions_dlg.djavulsk} Fast det kan man inte skriva här ju Foten i munnenSolig Fast handtag runt höftben och lite bestämt i hår ingår...kanske... och sånt... lite bett i nacken med ... osv osv Oskyldig

• Jon the papa
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-19 13:41:26 följande:
    jag har samma med mina ögon, beroende på ljus och kläder, fast mina ändras mellan bruna och gröna!
    Bus är ju alltid roligt  

Det låter ju mysigt  

Åhhh nu vill man ju se de där ögonen också! Fan kan man inte skicka bilder på pm för :( 

Hehe och jo handfast härligt bus kan aldrig bli fel med nån av samma inställning till "kul" hehe. 

Tycker det va lite väl vagt faktiskt XD 

LostInTranslation skrev 2015-02-19 13:47:50 följande:
    Det var så alltså!! Rackarns jag som trodde jag skulle kunna komma undan med att få er att tro att den var ny. Då hade nog ett annat alias va? Var ju flera generationer sedan jag tog den .... Då har du nog även se del två i serien...

Haha awesome lost! hymn, kanske får uppa min bildfantasi lite. 

Roligt nog så börja jag lyssna på första boken av grey idag. Har tyckt att den verkat lite mäh.. men med filmen och allt som inte setts så borde man väl få lyssnat igenom för att få ett hum om allt fuzz (hehe ok lite mer ideer i den där delen av hjärnan som redan hyser lite sånt hehe) 

Må säga att man fastnar väldigt snabbt för den.

• Jon the papa
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-19 13:33:20 följande:

Wow vad snygga bilder det dykt upp här i tråden!!

Näääe, vet ni vad... Jag följer strömmen och postar min första rump bild.

Som lost sa, heeeeelt perfekt vinkel. En av de mest gäckande tändande vinklarna som en tjej kan ta bild i enligt eget tycke. Visar mycket men ingenting alls på samma gång :)
  • Jon the papa

Ryggträning idag och kameran står ju i stativet. Så ska se vad jag kan trolla till för nått idag. Önskemål? 

rekvisita är.

handklovar
    ögonbindel
    vikter
    ak47 (propp)
    m4a1 (propp)
    slips
    mig
    armbindlar kan nog inte riktigt användas själv med utlösare och 10 sek på sig att positionera sig för kort XD

Så kan man se va man kan ställa till med

• Jon the papa
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-19 14:08:56 följande:
    tack!

Du skulle bara veta hur vig jag börjar bli, få till en bild på sig själv ur den vinkeln är inte lätt Skulle behöva avancera lite som du, så det blir lite klass på bilderna.

(fast nu har ju du hälften vunnet med dina bilder redan, eftersom du är fin att titta på)

Jo och så ska den bli tydlig också! Fast ett litet "tips&råd" vid bildtagning med mobil. Spela in film istället och screenshota efteråt. Så fick man vips flera tusen olika bilder att använda sig av :) 

Men vigheten låter ju bra spännande endå... mmmm ...

Haha men tack fina du <3 Och du är en fröjd för ögat du med! 

• Jon the papa
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-19 14:15:42 följande:
    Ojojoj.... ja, du har ju ingredienserna för att lyckas bra med den rekvisitan!

Jag vill nog se papa Jon i lite tuffare stuk, vi alla vet ju att du har ett leende som smälter glassen i frysboxen på ICA när du går in i butiken...
    Så varför inte lite handklovar & ak47?
    (börjar ju inte gråta om du oljar in dig lite också... Drömmer)

Haha den extremt mysiga halvtoffelkillen(ehm på rätt sätt då) Får väl ta fram sina dominanta drag som man bara tar fram när det behövs XD 

Ska bli intressant. Men lite senare efter tvätt mat och träning hehe.

Ett vigt kort till kan man väl få önska sig då med ;) 

Haha fasen att du är anonym XD

• Jon the papa
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-19 14:20:46 följande:

här jon..
    tar bort den ganska snart..
    solen ligger på ena sidan och lite mörkare på andra 
    Men oj vilken ögon, regnbågsring och perfekt eyeliner som jag gillar. Jättefina ögonbryn också fast lite svårt att se i den vinkeln (haha Jonas har en liten grej för snygga ögonbryn XD)

Du och Mamita får komma hit så kan vi ta bilder tillsammans i fin ljussättning och varierad klädsel rekvisita :D
  • Jon the papa
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-19 14:41:19 följande:
    Du har en deal där papa Jon

Jag följer ditt råd om att filma istället och sen välja en bild ur filmen, (så slipper jag riskera att mina foto sessioner slutar med ett besök på akuten för att något gått ur led eller så) och visar upp resultatet här sedan    

Ja, efter att jag gjort typ allt det du skrev att du skulle göra, minus träning, plus att hugga lite ved

Och då vill jag se lite häftiga bilder med all den roliga rekvisitan du har. Det kommer bli hur bra som helst känner jag på mig

Jag kommer nog outa mig här förr eller senare, vill inte göra det just nu bara eftersom någon av mina anställda kanske hänger här. (tänk snacket i fika rummet om chefens tuttar på familjeliv, hahaha )

Haha men vedhuggning är väl träning!! 

Hehe jo jag kom på det i duschen för ett tag sen när "alla" bilder blev suddiga och man blev frustrerad och då kan man halka och saker gå ur led XD 

Jag ska se vad jag kan trolla till. Dock så blev ju de där "finbilderna" till av en ren händelse som spåra och "tänkte" inte så mycket. Så får se vad jag kan komma på. Eller så skippar jag tänkandet XD 

Hehe undra hur många dagisfröknar, lärare, "människor" som råkat se mig med ansikte och allt. Glömmer lite ibland att denna inte är så stängt. Fast sånt möter jag nog med ett leende istället för man har ju inte visat så mycket hehe. 

Fast tror knappas jag är anställd hos dig så pm med KIK finns ju alltid för anonymitetens skull :D 

Svar på tråden Helkroppstråden