Helkroppstråden
Hade gärna stannat kvar i sängen idag...
Hade gärna stannat kvar i sängen idag...
.
Tyvärr repris, men nu har jag inget annat!
Vad alldeles småvarm man blev i tröttheten av dina härliga ord
Haha och ögonfärgen varierar från jätteblå till grön beroende på ljus och klädsel typ XD Men där har jag lite samma känslor :)
Hade ju varit bättre om nån annan beskrev mig haha. Men om man ska lyssna på andra så, lättsam, rolig, trygg och.... busig kan man använda väldigt många olika verb och adjektiv för hehe Vi kan kalla det riklig fantasi och förkärlek för.. vissa saker
Bara man får bestämma så blir allt väldigt bra
Känns lite fel att säga att mina smilband också åker upp hehe. Men 17 olika fantasi variationer hade jag nog rätt snabbt kunnat tänka mig och tror du hade gillat det mesta Fast det kan man inte skriva här ju
Fast handtag runt höftben och lite bestämt i hår ingår...kanske... och sånt... lite bett i nacken med ... osv osv
Åhhh nu vill man ju se de där ögonen också! Fan kan man inte skicka bilder på pm för :(
Hehe och jo handfast härligt bus kan aldrig bli fel med nån av samma inställning till "kul" hehe.
Tycker det va lite väl vagt faktiskt XD
Haha awesome lost! hymn, kanske får uppa min bildfantasi lite.
Roligt nog så börja jag lyssna på första boken av grey idag. Har tyckt att den verkat lite mäh.. men med filmen och allt som inte setts så borde man väl få lyssnat igenom för att få ett hum om allt fuzz (hehe ok lite mer ideer i den där delen av hjärnan som redan hyser lite sånt hehe)
Må säga att man fastnar väldigt snabbt för den.
Wow vad snygga bilder det dykt upp här i tråden!!
Näääe, vet ni vad... Jag följer strömmen och postar min första rump bild.
Ryggträning idag och kameran står ju i stativet. Så ska se vad jag kan trolla till för nått idag. Önskemål?
rekvisita är.
handklovar
ögonbindel
vikter
ak47 (propp)
m4a1 (propp)
slips
mig
armbindlar kan nog inte riktigt användas själv med utlösare och 10 sek på sig att positionera sig för kort XD
Så kan man se va man kan ställa till med
Jo och så ska den bli tydlig också! Fast ett litet "tips&råd" vid bildtagning med mobil. Spela in film istället och screenshota efteråt. Så fick man vips flera tusen olika bilder att använda sig av :)
Men vigheten låter ju bra spännande endå... mmmm ...
Haha men tack fina du <3 Och du är en fröjd för ögat du med!
Haha den extremt mysiga halvtoffelkillen(ehm på rätt sätt då) Får väl ta fram sina dominanta drag som man bara tar fram när det behövs XD
Ska bli intressant. Men lite senare efter tvätt mat och träning hehe.
Ett vigt kort till kan man väl få önska sig då med ;)
Haha fasen att du är anonym XD
Haha men vedhuggning är väl träning!!
Hehe jo jag kom på det i duschen för ett tag sen när "alla" bilder blev suddiga och man blev frustrerad och då kan man halka och saker gå ur led XD
Jag ska se vad jag kan trolla till. Dock så blev ju de där "finbilderna" till av en ren händelse som spåra och "tänkte" inte så mycket. Så får se vad jag kan komma på. Eller så skippar jag tänkandet XD
Hehe undra hur många dagisfröknar, lärare, "människor" som råkat se mig med ansikte och allt. Glömmer lite ibland att denna inte är så stängt. Fast sånt möter jag nog med ett leende istället för man har ju inte visat så mycket hehe.
Fast tror knappas jag är anställd hos dig så pm med KIK finns ju alltid för anonymitetens skull :D