Inlägg från: Jon the papa |Visa alla inlägg
  • Jon the papa

Helkroppstråden

En måste ju duscha efteråt så klart, och då klart man måste ge er lite måndagsbus ;) 

Hoppas det smakar :D

• Jon the papa
    Anonym (Gillar) skrev 2015-02-02 20:24:32 följande:

Som jag sa i Intima... Mer tuttar åt folket! Oskyldig

Tuttmåndagar is awesome! :D !! 

Ehm intima? 

• Jon the papa
    Anonym (Gillar) skrev 2015-02-02 21:33:32 följande:
    Håller med helt o hållet!  Oskyldig

Vi som är lite efter med det här fenomenet att man faktiskt kan visa upp sig på internet utan att folk skriver elaka saker har ju gått all in och är gärna med i fler trådar! Drömmer Så Intima bilder, var det förkortning på! Skrattande

Haha i want in XD Inget jag har sett. 

Tror jag försökte gå med i mina vågade bilder gruppen men fattar inte riktigt hur det funkar XD Intima bildergruppen låter ju bra intressant den med haha :)

• Jon the papa
    Pillare skrev 2015-02-02 21:55:20 följande:
    Gå in i Mina Bilder först, vore härligt ha dig där med.
    Ehm, och hur fasen går man med där haha? 
  • Jon the papa
    Anonym (Gillar) skrev 2015-02-02 22:22:43 följande:
    Intima bilder är bara en tråd likt HKT www.familjeliv.se/forum/thread/74331630-intima-bilder

Mina bilder är en grupp som visar lite mer än Intima o HKT (eller MIna bröst).. Flört
    www.familjeliv.se/forum/group/123409

Mina vågade, visar lite mer ändå... Oskyldig
    Får se ifall man blir insläppt i den där intima bilder :) Fast ser inte riktigt skillnaden på HKT och intima bilder haha. Borde inte bara alla samlas här i denna enorma tråd haha. 

Haha fasen måste jag vada igenom 160 sidor på dina bröst jakt nu också XD
  • Jon the papa
    Pillare skrev 2015-02-02 22:35:09 följande:
    HKT och Intima Bilder är ungefär likadan, bara att Intima är nyare.
    Jaja ok, men mina vågade bilder väntar jag på att bli insläppt på, haha fatta inte att man skulle skriva utförligt så skrev bara nått kort om att "här är jag typ" haha. crap, jaja en får väl hoppas då. 
  • Jon the papa
    Anonym (Gillar) skrev 2015-02-02 22:42:29 följande:
    Jag tror att om du kommer med i "Mina bilder" o postar lite där, har du nog större chans att komma med i vågade... Kanske? Glad
    Haha det låter ju iofs logiskt att ha ett kontrollorgan innan guldgruvan så att säga XD Men jag kan ju nog allt klara av att vara stilfullt intimt busig tror jag allt ;) 

Men mer toppiga vackra bröst åt folket :D ! Väldigt fina bröstvårtor må jag säga :)! 
  • Jon the papa
    Anonym (Gillar) skrev 2015-02-02 23:03:32 följande:
    Det är antagligen lättare o hålla lite koll på vilka man släpper in då... Glad Det är inte så där jättemånga med i vågade, vilket faktiskt är bra... Man får större förtroende för gruppen när man "lär känna" dom flesta. Oskyldig
    Jo men precis, det är ju änna viktigt med gruppen och sånt om man är lite så där extra busig hehe. Hymn, kanske får va liiiiite mer anonym där än här kanske hehe. 
  • Jon the papa
    LostInTranslation skrev 2015-02-03 11:53:43 följande:

Dags att vakna tråden! Det är ju fucking tisdag!!

Haha kunglig bild lost!
Svar på tråden Helkroppstråden