Inlägg från: Jon the papa |Visa alla inlägg
  • Jon the papa

Helkroppstråden

Coccos skrev 2015-02-13 17:54:10 följande:

Happy friday everyone

Men mums helt enkelt! Hade inte varit fel att bjuda upp till dans :D (haha iofs kan du ju va helt galen, men kanske man inte ska förutsätta XD ) 
  • Jon the papa
    Pentra skrev 2015-02-13 18:25:15 följande:

Superhärliga bilder ;-P , mmm...nice ;-P , men du ser ut att ha fått en envis och irriterande fläck som flyter runt på linsen... Du får nog kolla upp det... ... /Pentra
    Haha fan jag vet inte va det är!!! Finns ju inte med i andra bildtråden :( 
    Coccos skrev 2015-02-13 18:35:00 följande:
    Haha, nja ser mig nog som hyffsat normal Men de där med dans får jag nog skippa, totalt urusel

Hehe allt det där gottiga finns i beskådarens ögon ;) Extremt tilltalande! 

Haha håller på att bli upplärd precis av en väninna på att dansa så är 1 timma danstränad XD Så vi kan väl säga att med 2-3 groggar är vi helt och hållet på samma nivå :D 

• Jon the papa
    KaptenD skrev 2015-02-15 23:39:18 följande:
    Makalös. Helt makalös. Och väldigt roligt att se att det finns mer som visar ansiktet här och inte e så blyga av sig hehe :D 
  • Jon the papa
    Anonym (nykomlingen) skrev 2015-02-17 00:10:59 följande:
    Ojoj, hur ska man lyckas somna nu då tro :p

Otroligt fin är du, med ett leende att dö för :)

Haha förlåt, det va inte meningen. Har tagit en herre jäklarn massa kort idag som måste in i datorn då det är med finkameran som kommer i dagarna :D Riktigt stilfullt råka det visst bli (tyvärr utan leende men kan ju lägga till det bara för att hehe.  

Och från det enda till det andra så har jag faktiskt hittat ett flygplan inc pilot bara jag pyntar för soppan så kan jag ta mig lite vart som helst och får ju flyga det ;) Dock inget jas :( Finns ju inga kvar.

Bara att pma ditt Kik eller viber sen planera :D 

Men en bild på dina rosa.... mmmm... Make it sooo :)

• Jon the papa
    Anton Chigurh skrev 2015-02-17 08:53:17 följande:
    Nöjer du dig, Jon, med en J35:a, så......!

Endast 425000 $

Jag har fixat å landa en J35, i en simulator förvisso, men en RIKTIG simulator, och en fd Drakenpilot som instruktör. Jag hade fått ner planet i ett stycke, det var en godkänd landning enl instruktören.
    Jag har provat samma sak med en JAS (och en fd JAS pilot som instruktör) fixade såklart det också då det är betydligt lättare att landa en JAS än en J35.

Kram //Anton. Glad
    Haha åhhh!! Draken måtte va det ett utav de vackraste planen någonsin skapade! Älskat flyg sen barnsben men dock aldrig testat några utav våra simulatorer, även om de inte finns sååå långt bort ifrån mig hehe. Flyga riktigt plan blev mer lockande även om det bara va en cessna. Däremot så kan man ju köra med DCS simulatorer och de ska ju smiskar allt som finns mer eller mindre hehe. 

Fast de börja ju med en massa sånt där tråkigt och säkert med nya plan :( Va mer manligt förr!! Ehm iofs brann mer upp men ja.... Manligt!
  • Jon the papa
    Anonym (Jane Doe) skrev 2015-02-17 15:09:01 följande:

Det var fina bilder på dig, Jon!

Tack :D 

Liten intressefråga bara, är det finare i svartvitt eller i färg? (Haha får många mer i tråden svara på också så klart om de vill :) 

• Jon the papa
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-17 16:46:55 följande:
    Snygga bilder jon! Men lite besviken på att du inte har familjeliv på skärmen

Förlåt Pillllan, ska aldrig hända igen haha, Nuuu va axlar avklarade :D 

• Jon the papa
    straight arrow skrev 2015-02-18 12:22:38 följande:

Lunch!

Grymt pilen :D Haha fan, jag måste jobba mer på magen XD
Svar på tråden Helkroppstråden