• The Riddler

Helkroppstråden

Fint halsband, Urbalans!

Everything I tell you is a lie, including this.
  • Anonym (dollyfan)

Dolly hade kunnat vara ämne för en tråd här på forumet som hennes man har skrivit!! " min fru delar nakenBilder på sig själv för andra män på familjeliv, vad ska jag göra?? Snälla hjälp"

• J M Calvert
    Anonym (dollyfan) skrev 2013-08-04 20:56:00 följande:
    Dolly hade kunnat vara ämne för en tråd här på forumet som hennes man har skrivit!! " min fru delar nakenBilder på sig själv för andra män på familjeliv, vad ska jag göra?? Snälla hjälp"
    Finns väl runt 100 000 medlemmar på Familjeliv, du kan starta en tråd om varenda en om du känner för det, finns säkert en uppsjö av saker att diskutera. Om du känner för det. Pinkdolly är på intet sätt unik i det fallet. Även om du vill ha det till det!
    There is no substitute for victory.
  • Anonym (jisses)

Det är pinsamt att lägga upp bilder här...extremt pinsamt!
    Skaffa er en boyfriend/girlfriend ist att skicka bilder till, fan bara pinsamt och desperat att lägga upp sådana bilder här. Ha lite självrespekt förfan...Kräks

Det är kul att titta på er men man kan inte låta bli att skämmas å era vägnar.  

• FjärilVingad73
    Anonym (1) skrev 2013-08-04 19:59:27 följande:

Ja mums, blir nästan svag i benen av bara tanken! Nacke och halsen sen gaaaaaaa!
    Mmmmh!!! Tungan ute
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • Göteborgskillen2101
    Anonym (weirdo) skrev 2013-08-04 20:36:31 följande:
    Kan ingen snäll dam bjuda på en redig cameltoe och tillfredsställa min sjukliga fetisch? Trosbilder är ju accepterade

Typ en sån här:

Hehe håller med dig.. om någon skulle vilja göra det så skulle det gillas
  • FjärilVingad73
    UrBalans skrev 2013-08-04 20:09:18 följande:

Snyggt UB! Är avis på ditt långa hår!
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • Clownensglädje
    Anonym (jisses) skrev 2013-08-04 21:03:36 följande:
    Det är pinsamt att lägga upp bilder här...extremt pinsamt!
    Skaffa er en boyfriend/girlfriend ist att skicka bilder till, fan bara pinsamt och desperat att lägga upp sådana bilder här. Ha lite självrespekt förfan...Kräks

Det är kul att titta på er men man kan inte låta bli att skämmas å era vägnar.  
    Ännu mer tragiskt är att de flesta som sitter och lägger upp bilder antingen har en partner eller är deprimerade....
  • UrBalans
    Clownensglädje skrev 2013-08-04 21:12:52 följande:
    Ännu mer tragiskt är att de flesta som sitter och lägger upp bilder antingen har en partner eller är deprimerade....
    Din bild av oss... synd att du har fel hjärtat Kyss
  • UrBalans
    FjärilVingad73 skrev 2013-08-04 21:11:46 följande:
    Snyggt UB! Är avis på ditt långa hår!
    inget att vara avis på... ett jävla styr med skiten bara haha