• Clownensglädje

Helkroppstråden

Anonym (jisses) skrev 2013-08-04 21:35:46 följande:
    Jo jag vet..och då är det verkligen något som inte stämmer. De kan köra med sina undanflykter men det är inte så svårt att lista ut att de inte får så mycket bekräftelse på annat håll än här på fl. Aldrig att jag skulle lägga upp sådana bilder på mig själv här. Och hade jag haft en pojkvän så hade han definitivt inte heller velat att jag fläkte ut mig som billig ****** här. Vem är det man vill imponera på? De gör det för sin egen skull säger dem...jo tjena! 

Du verkar vara en av de få vettiga som jag sett här. Undrar om du är lika vettig irl...
  • pinkdolly
    Anonym (dollyfan) skrev 2013-08-04 21:59:21 följande:
    Oh shit han måste vara en riktigt stor toffel som accepterar det...
    Varför det? Det är han absolut inte. Han accepterar att jag vill och tycker om det. Och han tycker själv om att jag gör det. Det är bara bilder, so what? Det är honom jag går till sängs med varje kväll, ingen annan.
  • UrBalans
    Clownensglädje skrev 2013-08-04 22:07:48 följande:
    Du verkar vara en av de få vettiga som jag sett här. Undrar om du är lika vettig irl...
    Skicka ett inbox så får du snart veta :-P
  • FjärilVingad73
    pinkdolly skrev 2013-08-04 22:08:57 följande:
    Varför det? Det är han absolut inte. Han accepterar att jag vill och tycker om det. Och han tycker själv om att jag gör det. Det är bara bilder, so what? Det är honom jag går till sängs med varje kväll, ingen annan.
    Ingen idé att diskutera med de där surpruttarna... Kör ditt race, Dollyn, du vet och din man vet vad som gäller och det är gott nog!
  • pinkdolly
    FjärilVingad73 skrev 2013-08-04 22:14:35 följande:
    Ingen idé att diskutera med de där surpruttarna... Kör ditt race, Dollyn, du vet och din man vet vad som gäller och det är gott nog! smile1.gif
    Nä jag vet, men ibland är det svårt att låta bli ;)
  • FjärilVingad73
    pinkdolly skrev 2013-08-04 22:19:29 följande:
    Nä jag vet, men ibland är det svårt att låta bli ;)
    Jag vet... :-/

• ooOO MM OOoo

Måste bara testa nya FL appen. Ber om ursäkt om-ifall-att bilden blir stor.. ????

• Hotrod

Varit iväg några timmar...såg att min favorit tråd helkroppstråden har 69olästa .....är det ett tecken eller Drömmer

• ooOO MM OOoo
    Göteborgskillen2101 skrev 2013-08-04 22:03:27 följande:
    Mycket fint.. Mycket mycket fin!! att du Är 4barns mamma kan man verkligen inte tro!
    Tack :)
  • Nanime
    Clownensglädje skrev 2013-08-04 17:48:43 följande:
    Helt otroligt! Återvänder efter en vecka och det är samma personer som sitter här och visar upp sina sladdriga och otränade kroppar.....Tragiskt...
    Välkommen tillbaka.. Men har du inget vettigt att säga? Nej just ja, du var ju en sån där tragisk människa som finner nöje i att trycka ned andra.. hade jag nästan glömt bort nu när man inte sett dig på ett tag Kyss