• Anonym (Allie)

Helkroppstråden

Anonym (jisses) skrev 2013-08-04 21:35:46 följande:
    Jo jag vet..och då är det verkligen något som inte stämmer. De kan köra med sina undanflykter men det är inte så svårt att lista ut att de inte får så mycket bekräftelse på annat håll än här på fl. Aldrig att jag skulle lägga upp sådana bilder på mig själv här. Och hade jag haft en pojkvän så hade han definitivt inte heller velat att jag fläkte ut mig som billig ****** här. Vem är det man vill imponera på? De gör det för sin egen skull säger dem...jo tjena! 

Men du! Vilken otrolig lättnad att du joinade tråden. En psykolog är verkligen det vi bekräftelsesökande och trasiga kvinnor behöver! Hur får man ett samtal med dig? Bokar man tid eller?

Herregud. Det kommer sluta med att vi alla står på malmskillnadsgatan annars Gråter
  • ooOO MM OOoo

Trist när man inte kan lägga upp bilder från mobilen, blir inte så spontant då.
    Lite tid över ikväll så jag tänkte bidra med två bilder från senaste veckan....Glad

ooOO MM OOoo mamma till 4 och minus 30 kg...
  • ooOO MM OOoo

Tack för titten av alla fina bilder som kommit in sista tiden..:) Gäller både killar och tjejor!Hjärta

• FjärilVingad73
    ooOO MM OOoo skrev 2013-08-04 21:52:54 följande:

Lite tid över ikväll så jag tänkte bidra med två bilder från senaste veckan....Glad

ooOO MM OOoo mamma till 4 och minus 30 kg...
    Med iPhone kan man numera lägga upp bilder!! Sååå najs!!

Snyggt, tjejen!!
  • Anonym (dollyfan)
    pinkdolly skrev 2013-08-04 21:39:51 följande:
    Det hade han aldrig gjort eftersom han mycket väl vet vad jag gör och inte har något emot det.

Oh shit han måste vara en riktigt stor toffel som accepterar det...
  • ooOO MM OOoo
    FjärilVingad73 skrev 2013-08-04 21:57:23 följande:
    Med iPhone kan man numera lägga upp bilder!! Sååå najs!!

Snyggt, tjejen!!

Kan man???? med appen eller på websidan? Vore ju fantastiskt..:) 
  • Göteborgskillen2101
    FjärilVingad73 skrev 2013-08-04 21:31:44 följande:
    En sista bild för idag! Natti på er!

Oh va Nice teaser ;)
  • FjärilVingad73
    ooOO MM OOoo skrev 2013-08-04 22:00:00 följande:
    Kan man???? med appen eller på websidan? Vore ju fantastiskt..:) 
    Finns en ny FL-app: FamiljeLiv Ny! (Bara till iPhone)

Tänk bara på att bilderna blir stooooora! Fick tipset att ladda ner en till app, Simple Resize, och vips funkar det bättre!
  • FjärilVingad73
    Göteborgskillen2101 skrev 2013-08-04 22:00:44 följande:
    Oh va Nice teaser ;)
  • Göteborgskillen2101
    ooOO MM OOoo skrev 2013-08-04 21:52:54 följande:

Lite tid över ikväll så jag tänkte bidra med två bilder från senaste veckan.... 

Mycket fint.. Mycket mycket fin!! att du Är 4barns mamma kan man verkligen inte tro!