• ÄngDal

Helkroppstråden

Anonym (Solbränna) skrev 2014-07-26 14:49:50 följande:

Sol

Mycket vacker presentation av dina vackra företräden... :)

Jag tycker att det är väldigt bra med ett så frikostigt dekolltage så att du får maximalt med sol på dina fylliga och fina bröst.  
  • ÄngDal
    Anonym (mepetite) skrev 2014-07-26 20:19:41 följande:
    Oj, jag vet inte vad som är läckrast på dig...överdelen eller underdelen...kan man få välja båda?!? ;)
  • ÄngDal
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-07-26 21:23:53 följande:

Men snälla nån, skrev inte du till mig i går att du "inte var något särskilt...".

Kanske behöver du glasögon, min kära, för jag kan garantera dig att det inte finns många 3-barnsmammor som slår dig i sexighet. Herrejävvlar, säger jag...
    #hetochsexigbabe
  • ÄngDal
    Mollsans skrev 2014-07-26 21:14:03 följande:

ett färglöst bidrag såhär på lördagskvällenSolig

Men snälla Molls, tror du att jag klarar mer efter en vecka med Medelhavsvärme...

Herregud så sexig och läcker du är, vilken pose, vilka sexiga kläder...och placeringen av lilla handen...

Du har fanimej en makalös kropp. Och färglös - det är du inte!
    :)

Puss på dig, på valfri plats (du får välja)
  • ÄngDal
    NyttNamn skrev 2014-07-26 22:11:23 följande:
    Tack  
    Doctor Why skrev 2014-07-26 21:06:36 följande:

HerreGud Nytt Namn...vilken kropp, vilken rumpa Tungan ute
    Nu får jag omoraliska tankar 

Verkar vara en skön tråd...här stannar jag kvar Skrattande

Omoraliska tankar brukar vara de bästa  Jo vi är rätt bra kompisar... Kameran och jag...  

Som vanligt hög klass och erotisk sensualitet i dina bilder...mycket läckert, vackert, sexigt. Du är en kvinna att drömma förbjudna drömmar om.
  • ÄngDal
    Louise82 skrev 2014-07-27 00:57:42 följande:

Någon som kan bjuda på någon kyss till en väldigt kåt, sugen och höggravid kvinna? :*

Var vill du ha kyssen, darling...?
    ;)
  • ÄngDal
    Anonym (Solar) skrev 2014-07-27 00:59:40 följande:
    Det brukar ju vara lätt att dra av dom åndåGlad
    Ja, jag tror att det går ganska fort av få av såna trosor, hehe. Framför allt för att man gärna vill åt det som finns under...

Lyssna inte på (P), han är bara ute för att jävlas. Du har jättesnygga ben och bilden mer håret är en av mina favoriter i tråden på senaste tiden, du bar jättesöt där :)
  • ÄngDal
    Mollsans skrev 2014-07-26 23:23:04 följande:
    men du, nu kommer jag snart bli kaxig! vilka komplimanger. tack kära du!
    När man ser ut som du och bjuder på såna bilder har man väl rätt att vara lite kaxig...
  • ÄngDal
    Anonym (Solar) skrev 2014-07-27 01:12:57 följande:
    Nu blir det nog en sista bild på mig i den här tråden.
    Nej!!!
    Inte din sista bild, snälla. Vi är många som verkligen gillar dig och din härliga kropp...
  • ÄngDal
    Anonym (Solar) skrev 2014-07-27 01:47:45 följande:
    Söt eller inte det får ni avgöra
    Herregud, vad ska man säga...väldigt vacker, sagolikt söt, så satans snygg, sanslöst sexig, löjligt läcker, högoktanigt helveteshet, attans attraktiv.

Håret, ansiktet, kroppen, klänningen, hela din uppenbarelse. 10 poäng av 10, med extrapoäng för den fina posen på bild nr 2.

Slutar du nu, blir det på topp. Men lämna oss inte...att det varit lite segt i tråden beror ju på värme och semester. Ta en paus möjligen, men försvinn inte för alltid...söta snygga sexiga Solar...
Svar på tråden Helkroppstråden