• ÄngDal

Helkroppstråden

Anonym (Nyvaken) skrev 2014-07-27 10:34:44 följande:

Härligt med sovmorgon

Snygga ben! Glad
  • ÄngDal
    Anonym (Solar) skrev 2014-07-27 11:26:19 följande:

TackTack. Jag har kortare klänningar man just denna  dag kände jag för att ha denna på migTack!

Det kanske inte bli lika många bilder som förr men nån kan jag lägga in för ni verkar ju gilla min kropp

Bra. Vi gillar hela dig, snyggt, sexig kropp och vackert ansikte. :)
  • ÄngDal
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-07-27 14:50:44 följande:

Sitter å lyssnar på regnet utanför

Som redan konstaterats...så härlig kropp du har, fina bröst, mage och midja och svan ? och naglarna är riktigt läckra :)
  • ÄngDal
    NeedfulThings skrev 2014-07-27 15:59:51 följande:

Vet inte om det är vädret eller vad, men idag känner jag mig så jäkla porrig Tungan ute
    Bäst ni får ta del av det, så håll till godo! Flört

Jag kapitulerar fullständigt nu. Fullständigt. Helt. Och. Hållet.
    Orden fattas mig, de har tagit slut. Inget finns mer att säga.
    Nu är det bara känslor, rent begär och kättja som fyller kropp och själ. Rå kåthet. Blodflöde, styvnad, förundrad beundran av en bildserie som skulle kunna få döda män att stiga upp från sina gravar.

Om jag skulle säga något skulle det vara att du verkligen en gång för alla bevisat att du är en av de sexigaste kvinnorna på FL. Fy helvete vilken perfekt kropp du har. Och de där underkläderna, stövlarna, piskan...som sagt, jag klarar snart inte mer........
  • ÄngDal
    NeedfulThings skrev 2014-07-27 16:47:23 följande:
    Ja visst är det! Ingen blyg viol ni har att göra med här ska ni veta Flört
    Mysigast skrev 2014-07-27 16:33:06 följande:
    Underbar kropp! Har du färgat håret?
    Tack! Nej det är en peruk GladOj oj oj. Tack snälla Skäms  Hjärta

Finns mer kläder och roliga accessoarer i min lilla låda att visa er goingar Flört

Jag vill gärna se mer av det du har i din lilla leklåda... :)
  • ÄngDal
    NyttNamn skrev 2014-07-27 16:12:31 följande:

Alltså det är bara plus med detta väder, "extremhettan"! 
    Tar två sekunder att klä sig på morron (i bikini),  två sekunder att klä av sig på kvällen  (ur bikini), matkostnaderna sjunker drastiskt då ingen är sugen på vanlig mat ; kräm och en rostad macka är billigt.. Dessutom, inget tvättberg så långt ögat kan nå,  kört en (!!) maskin på hela veckan och det med badlakan...      

Värmen är trevlig, eller hur! :)

Inget fel att du bara går i bikini, du har en kropp som passar för det.

Men har du tänkt på att om du slänger bikinin och går naken och bara soltorkar så slipper du att tvätta ens en maskin...sen kan du lägga upp bilderna här... ;)
  • ÄngDal
    Mollsans skrev 2014-07-27 21:57:51 följande:
    ja visst är det skönt! vad sägs förresten om att "photoshopa ihop" våra bilder och låtsas att vi har sällskap. hade nämligen inte sagt nej till en Movit bredvid mig i soffan..Solig
    Åh, Molls, alltid så läcker i bikini. Den är väldigt söt, jag gillar prickar. Dina läppar också...Kyss
  • ÄngDal
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-07-27 22:03:59 följande:

Här kommer en till liten, och utan hand

Enastående fina bröst du har, verkligen fina! Och dina läppar lämnar inte mycket övrigt att önska...ingenting när jag tänker efter...
  • ÄngDal
    Mollsans skrev 2014-07-27 22:35:21 följande:
    och du överöser mig med komplimanger som vanligt, tack min käre vän. du hade gärna fått slå dig ner här med mig i soffan. spännande Scifi-film utlovas!Flört
    Frågan är om jag hade tittat så mycket på film om du legat in bikinin bredvid, det är tveksamt... ;)
  • ÄngDal
    Anonym (Solar) skrev 2014-07-27 22:36:47 följande:
    Fick lite lustiga blickar när jag hade denna klädsel på mig i gymmet
    Haha, du är i alla fall grymt sexig, det kan vi slå fast :)
Svar på tråden Helkroppstråden