• ÄngDal

Helkroppstråden

Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-07-28 23:46:19 följande:

Godnatt 
    Du är så förbannat fin, D.
    En gudinnas rumpa.
    Jag får också skaffa en likadan tatuering som Movit funderar på.
  • ÄngDal
    Anonym (Solar) skrev 2014-07-29 18:18:16 följande:
    Jag passade på att sola efter jobbet idag
    Tänk att du har utsikt över en så vacker mage varje dag... och det synnerligen intressanta stället söderdärom... :)
  • ÄngDal
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-07-29 19:47:08 följande:

En påklädd bild får det bli idag

Satan en så sexig kvinna du är. Det där linnet och dina underbara bröst passar bra ihop. Och din hals och dina läppar...wow...
  • ÄngDal
    Anonym (Solar) skrev 2014-07-29 21:17:49 följande:

Efter dagens solning.

Snyggt, baby!

Och, Solar, du har rätt ? jag menar det där stället som är täckt av tyg (nu har du ju ett tygbeklätt ställe till av intresse)
    ;)
  • ÄngDal
    blomkrukan01 skrev 2014-07-29 20:20:38 följande:
    Jodå! Härmed intygas att Nyvaken i allra högsta grad existerar och är riktig. Hon är ingen illusion eller en digitalt framställd skönhet. Dock måste varning utfärdas då bilderna ljuger en hel del. Hon är mycket finare att se på om man lyckas ha den turen att springa på henne på stan eller någon annanstans.

;P
    Otroligt, Nyvaken, om du är till och med läckrare i verkligheten än på bilderna. Då skulle man ju svimma om man fick se dig...
  • ÄngDal
    Anonym (Solar) skrev 2014-07-29 21:39:15 följande:
    Tack!
    Gillar man små så kan ju det stället också vara intressant för en kille
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-07-29 21:30:41 följande:
    Den var nog riktigt fin då med men nu så blir man att dagdrömma en smula när man kollar på den!

Jag var lite för mullig då och du kanske hade tyckt att det var fint men det tyckte inte jag så jag tränade tills den blev platt
    Bägge platserna är ju synnerligen intressanta och små är väldigt trevliga att ha och göra med, väldigt trevligt till och med. Glad
  • ÄngDal
    Anonym (Snövit) skrev 2014-07-29 20:45:40 följande:
    Dagens selfie ;) 
    En riktigt liten goding, med finfina former :)
    Allt man kan önska sig på en sexig liten kvinna... Glad
  • ÄngDal
    Anonym (Snövit) skrev 2014-07-30 12:10:04 följande:
    Lilla rumpan kan väl få komma med på bild också? Och benmusklerna ;) 
    En riktigt fin liten rumpa du har... :)
  • ÄngDal
    Mollsans skrev 2014-07-30 15:25:52 följande:

smyger in med en framsida denna onsdagseftermiddag...

Du behöver aldrig smyga med den där framsidan, det behöver man aldrig göra med perfektion...
  • ÄngDal
    Mollsans skrev 2014-07-30 15:56:46 följande:

åh tack!men du, vi har ju pratat om det här. ingen är perfekt! men tack ändå min fina vän

Ingen är perfekt så jag kommer att fortsätta bli salig och lycklig och alldeles knockad av dig och dina bilder. Jag borde inte bara nämna brösten, hela din kropp är alldeles oemotståndlig.
Svar på tråden Helkroppstråden