• NOEL75

Helkroppstråden

Lussekatta skrev 2013-04-10 09:31:02 följande:
    LOARD: ja det har jag, tack för omtanken
    Konstigt vore det väl annars.... Flört
  • NOEL75
    Lussekatta skrev 2013-04-10 09:50:02 följande:
    NOEL : tycker du det?
    Japp! Lätt.. Kyss
  • NOEL75
    Lussekatta skrev 2013-04-10 09:53:14 följande:
    NOEL: det glädjer mig att höra att jag har
    "Det"..
    Det borde du redan ha märkt även utanför vår lilla ankdamm här
  • NOEL75
    pink dolly skrev 2013-04-10 09:59:31 följande:

Det tar emot att säga detta till dig egentligen, som den tupp du är Kyss Men herreguuuuud... Jag kan inte låta bli att dö en smula..
    Haha...gränsen mellan tupp och hackkyckling verkar vara hårfin Obestämd....Tack ändå goding..jag tycker inte du skall dö ens en smula. Jag försöker hellre väcka  nytt liv i dig Kyss
  • NOEL75
    pink dolly skrev 2013-04-10 10:22:23 följande:

Du ser i högsta grad levande ut!! Vackert!!
  • NOEL75
    Anonym skrev 2013-04-10 10:26:43 följande:

Desto större anledning att tänka sig för innan man lägger upp och delar med sig av information kan man tycka.
    Vad har du för användarnamn?? Vi borde ju känna varandra om du var i den gamla bildtråden eller?
  • NOEL75
    Anonym skrev 2013-04-10 10:37:27 följande:

Man kan ju tycka det
    Japp, det vore grymt om du kunde skriva någon gång när DrJekyl är offline så jag kan ta  bort den stackarn från min radar!! Flört
  • NOEL75
    Anonym skrev 2013-04-10 10:48:45 följande:

Jag håller nogsamt koll på när doktorn är online såklart
    Det är bra! Då kan du väl komma med dina kommentarer när han är offline nästa gång så behöver jag inte fundera på om du är DrJekyl... Eller är det så att du är Dr?
  • NOEL75

Ja varför är du det när folk bara stör sig på det? Var dig själv istället och stå för vad du skriver. Då slipper du även riskera att allt som skrivs under "anonym" kopplas till dig.

• NOEL75
    Anonym skrev 2013-04-10 11:10:22 följande:

Hela den här diskussionen känns så onödigt. Att inte vara anonym skulle motverka syftet med att vara anonym. Jag står för vad jag skriver som anonym, annars hade jag inte varit anonym.
    Fine jag släpper det.
    Anonym skrev 2013-04-10 11:07:27 följande:
    Hur kommer det sig att ni som var så flitiga anhängare i den slutna tråden har börjat hänga här där alla kan se er? Har det blivit tråkigt i slutna bildtråden så ni måste ut och ragga uppmärksamhet i den öppna delen av forumet?
    Det börjar ju bli samma tråk som i den slutna tråden, bara lotus, noel samt mattias som har nån intern grej ihop som de tydligen måste visa upp för resterande flare....
    Kan ni inte ta det i era inboxar ist? 
    Jo men jag kan absolut ta en paus här för din skull anonym. Fått intrycket att du bidrar väldigt mycket till en god stämning här och att folk känner sig välkomna att posta bilder. För du står väl för vad alla anonyma skriver i forumet eftersom du står för vad du skriver som anonym. Sist jag fick den kommentaren från dig så lämnade jag och några andra som postar här titt som tätt och plötsligt var det dött. Tycker stämningen brukar vara bra tills du kommer med dina tråkiga kommentarer. Men jag kan göra ett nytt försök genom att bidra till tråden genom min frånvaro.... Lycka till här!
Svar på tråden Helkroppstråden