• NOEL75

Helkroppstråden

lotus1301 skrev 2013-04-10 13:54:11 följande:

Du är så galet snygg, sexig, porrig, söt och intelligent Lotus!! Och precis så hade velat ha dig nu haha HjärtaKyss
  • NOEL75
    Fröken reserverad skrev 2013-04-10 14:44:37 följande:

Svartsjuka eller avundsjuka är så klädsamt. .
    Perfekt att du och alla andra anonyma gömmer er bakom det faktum att det inte går att spåra er.
    Gratulerar till bitterheten.
  • NOEL75
    Anonym skrev 2013-04-10 15:02:56 följande:

Jag förstår inte riktigt, är det så att man är svartsjuk avundsjuk och bitter om man tycker att en person är ointressant?
    Man brukar inte berätta för folk som man anser ointressanta att de är ointressanta. De har med sociala koder att göra. Det är ingen som har glädje eller nytta av den informationen. Antingen blir någon sårad eller och framstår du som en idiot i andras ögon. Det du håller på med är bara destruktivt...

Har du aspergers är du dock förlåten.... 
  • NOEL75
    Anonym skrev 2013-04-10 15:51:16 följande:
    Jag är faktiskt kvinna
    Jaha..är det några snyggingar då eller är det bara gubbar som inte får nåt hemma typ? 
    Herregud hur många anonyma har vi här. Du kan ju inte vara anonym i den gruppen i alla fall. Det är samma gamla vanliga snyggingar ungefär. När det kommer in några nya snygga killar så brukar jag säga till dem att de har dålig personlighet, försöker se som att de är 25 när de egentligen är 40.... Har jag tur så försvinner de efter lite välriktade förolämpningar...

Om det inte skulle funka någon gång så har jag ytterligare ett knep jag tänkte ta till. Skriva elakheter om saker de gör i den tråden i denna tråden...Det skulle nog bita garanterat så att det inte kommer inte några nya snygga killar där.
  • NOEL75
    justnextdoor skrev 2013-04-10 16:18:27 följande:
    Jävligt sexig är du Lotus!! Bilderna talar!!

Det är inte många som är så sexiga så de t om får fram avunden i folk så de bara måste skriva som anonyma och få ut det... Släpp era flottiga fingrar från tangentbordet och ta tag i era liv istället!!

Skapa en egen tråd "jag är inte bitter" är mitt förslag!
    Gott att se dig dörren!!! En man som står stadigt när det blåser snålt
  • NOEL75
    Anonym skrev 2013-04-10 16:17:40 följande:
    Du, Noel och Mattias
    Du har missat mycket där anonym...Det är helt nya kostellationer som gäller nu. Jag och Lotus har tyvärr blivit utslängda för alla tyckte att vi skulle skaffa oss ett eget rum, så då hittade vi denna trevliga tråden igen och nu kommer vi aldrig lämna den igen. Du kanske vill vara med i vårat nya gäng....??
  • NOEL75
    Blueblood skrev 2013-04-10 16:24:47 följande:
    Skall eventuellt ta en titt.
    Har suttit och klurat på en grej ett tag nu Blue Blood. Är du Carl Gustaf eller Carl Philip??
  • NOEL75
    lotus1301 skrev 2013-04-10 16:30:37 följande:
    ........... eller bror till mig Flört.
    Ooops....inavel i adeln??...
  • NOEL75

Ser att det varit feel-bad tråd här idag igen. Provade att anmäla Anonyms beteende till FL. Får se om de engagerar sig i en sån fråga .

"Hej,

Jag vet att ni ibland tar bort medleammars rätt att posta anonymt av olika skäl. Den här anonyma i fråga förolämpar löpande olika personer i helkroppstråden.

Det är ju knappast något lagbrott, men agerandet är helt klart respektlöst och skapar en väldigt tråkig stämning i en tråd som oavsett vad man i övrigt tycker om den brukar kännetecknas av att skribenterna visar respekt mot varandra. Tror det står något om att det skall vara en "feel-good" tråd i beskrivningen. Anonyms inlägg går i rakt motsatt riktning.

Vore väldigt uppskattat om ni drar in personens rätt till att posta anonymt.

Stort tack i förskott!!!"  
  • NOEL75
    Razz skrev 2013-04-12 13:59:25 följande:
    Nämen Noel, blev du stött nu när någon påpekade något negativt om din älskling? Flört
    Japp!! Klart man stöttar sina vänner. Eller vad säger du? Kyss
Svar på tråden Helkroppstråden