• NOEL75

Helkroppstråden

Herregud!!  Har inte varit här på över en vecka men fortfarande samma tjafs med Anonyma. 

Undrar hur många timmar vissa här inne lagt på att gnälla över de som använder tråden för sitt ursprungliga syfte. Man mår nog inte riktigt bra om man lägger den energin på att tjafsa om andra människors handlingar. Tänk vad som hade kunnat åstadkommas om den tiden och energin las ner på något positivt istället.

Kanske dags att trådstartaren stänger tråden. Hela skiten är ju off topic. 

• NOEL75
    Anonym (badsugen) skrev 2013-06-03 16:15:16 följande:
    Jo det är perioder med mycket tjafs och lite Noel.. men det brukar alltid rätta till sej, eller hur?

Haha, så du menar att problemet egentligen är att jag inte tar mitt ansvar och fyller tråden med så mycket innehåll att gnabbet från småfolket försvinner i mängden???

Önskar att din teori kunde stämma. Tyvärr tror jag att småfolket är mer som ogräs...dvs att det blir mer och mer i samma takt som de vackra blommorna växer till sig.

Finns ju inga ogräsmedel som biter riktigt här....

Nu är det ju badsäsong också....  
  • NOEL75
    mepetite skrev 2013-06-03 15:32:55 följande:

håller med!
    Jäklar vad snygg du var förresten!!! Ett nytt ansikte för mig, så det finns kanske ändå hopp kvar för denna gamla trotjänare till tråd. Sjyst musiksmak också....(Deadmau)
  • NOEL75
    Clownensglädje skrev 2013-06-03 16:57:59 följande:
    Snart kommer beundrarepm från nån kille som skriver "Vad dum han är"...."Du är så fin gumman"....
    Kliché..
    Det har redan kommit. Du ligger steget efter Pajasen...
  • NOEL75
    Clownensglädje skrev 2013-06-03 17:17:46 följande:
    Lycka till med morsan,,,lillen.
    Tack Pajasen!! Det var snällt sagt Kyss....
  • NOEL75
    Anonym (Allie) skrev 2013-06-03 12:18:23 följande:
    Men kära nån. Jag slänger upp en bild istället för att tjafsa Solig

Mmmm....du är grym Allie!!! Det vet du va... Hade gärna varit ditt solskydd någon dag....Oskyldig
  • NOEL75
    Anonym (japp) skrev 2013-06-12 10:01:23 följande:
    Tack för de söta kommentarerna. Värmer gott hos en bekräftelsekåt singel ;)

Nu frukost innan jag ger mig ut o svettas i joggingspåret. God morgon!

Ohhh vilken skön baksida du hade japp!!! Härmed bekräftar jag dig. Hoppas du blir kåt ...
  • NOEL75
    PAUSA skrev 2013-06-12 08:01:38 följande:

Mmmm Pausa med mig!!! Tungan ute Hade jag varit  hund hade du varit ett köttben....fast nu känner jag mig ju mer som ett köttben själv.....Oskyldig
  • NOEL75

Så kom till mig tjejer..... I'm so lonely lonely....Oskyldig

• NOEL75
    PAUSA skrev 2013-06-12 11:34:33 följande:
    Ser inget köttben DrömmerTyst!!
    Om du kommer riktigt nära lovar jag att du kommer kunna se det....Du kanske rent av hade upplevt det som att det hade gått till anfall....
Svar på tråden Helkroppstråden