Anonym skrev 2013-01-14 21:29:55 följande:
Har du ju rätt i faktiskt, får försöka se det så. Inte avundas, utan sporra mig själv till att försöka forma baken till mitt ideal. Gå på röv bootcamp. Träna som en tok. Dvs, mer än jag redan gör...pust å stön...kan ju lägga in silikon, i och för sig, men vägrar. Och hur göra med striae och celluliter? Slipa huden ner till gluteus maxus muskeln? Och sen låta nytt växa tillbaka, slätt och fint? Som sagt...om jag ändå aldrig börjat med dom där jäkla p pillrerna, som förstörde hela min butt, det var verkligen rrrrrrriiiiiiippppp, piskrapp över hela skinkorna, på bara några månader. Vill varna andra unga tjejer, var väldigt försiktig med p piller och hormoner i allmänhet.
Det lät inte så positivt tycker jag. Jag fattar också att man inte kan skulptera sin kropp hur som helst men man kan i alla fall ta hand om den på ett kärleksfullt sätt. Det är ju ändå din närmaste vän du har ditt sinne.
Jag kan sitta här och vara bitter över att jag är 50+, cancer här och där, värk, bieffekter, tappar hår. Men när jag orkar så tränar jag. Och när jag tränar och har kommit in i ett bra flyt efter en tid känner jag mig mer attraktiv, jag trivs med mig själv.
Sen om jag inte ser ut som de fina kroppar en del killar här i tråden visar upp är helt okey. Just nu känner jag mig ännu mer sugen på att ta hand om det jag kan göra. Jag vill älska min kropp.