Inlägg från: nyttmedelande |Visa alla inlägg
  • nyttmedelande

Helkroppstråden

Anonym skrev 2013-01-14 21:56:26 följande:

Oj, ja, jag förstår ju att du ser allt ur ett annat perspektiv, om man gått igenom cancer och behandling. Då struntar man nog i det visuella och uppskattar mer det funktionella. Tack för en tankeställare så här mitt i mitt egna tycka-synd-om :)

Jag uppskattar verkligen det visuella, tro inget annat. Men det där att tycka synd om sig själv är ju fan ingen hit alltså. Jag kan göra det ibland men jag försöker ändå att komma förbi det stadiet. Det är ju så mycket roligare att må bra.

Jag vet om att jag ser för jävlig ut i mitt ansikte. Ibland kan jag bli lite ledsen, för det blir ensamt då och då. Men när jag tränar och tar hand om min kropp så mår jag bra igen. 

För min del har denna tråd varit väldigt positiv att läsa igenom. Tycker att den har varit både inspirerande och njutbar. Vanliga människor... 
  • nyttmedelande
    Bonnevier skrev 2013-01-06 20:09:46 följande:

Jag gör en för laget! Känns dock som att man gått upp något kilo nu de senaste dagarna då jag syndat ordentligt med choklad.. Det är ju för gott för att kunna motstå!!!

2 kids har även bott i mig men inte påverkat min kropp speciellt mycket!

Det du har gått upp i vikt är nog det du håller i handen Tungan ute

Väldigt fin kropp och fina tatueringar Glad 
  • nyttmedelande
    nyttmedelande skrev 2013-01-14 22:35:14 följande:
    Det du har gått upp i vikt är nog det du håller i handen Tungan ute

Väldigt fin kropp och fina tatueringar Glad 

Man kanske ska tatuera sig någon dag Drömmer
  • nyttmedelande
    hösthjärta skrev 2013-01-14 23:59:22 följande:

Tack nyttmedelande och Scarlet 007 . Det känns bättre. Kanske ska hoppa in i nån grupp då. Jag vet ju att det är kul, men ju större man blir desto svårare är det att komma till skott...

Man tror ofta att andra tänker på en eller tycker det ena eller andra. Men ofta så gör de inte det. Så varför bry sig?

Gå dit för att ha kul, lyssna på skön musik och ge din kropp vad den behöver. 
  • nyttmedelande
    nyttmedelande skrev 2013-01-14 23:07:34 följande:
    God natt med dig A82 Solig
    Snygga ben förresten Glad
  • nyttmedelande
    niceelinice skrev 2013-01-15 13:13:47 följande:
    Tack, men som sagt så är det nog bilden som gör det mesta =) Så bra, då vet jag hur jag ska fota rumpan i fortsättningen ;)

Du har en fantastisk kropp nice Glad  Är du så brun som det ser ut på bilderna? Härlig färg i alla fall

Du ska fotografera rumpan mer från sidan tycker jag 
  • nyttmedelande
    A82 skrev 2013-01-15 13:26:31 följande:
    niceelinice rumpa är grym och den kommer jag inte ens i närheten av men kan bidra med lite inoljade ben

Snygga ben. Men.... jag tycker mig se en liten torr fläck som behöver smörjas in. Jag kommer med en gång med oljan Glad
  • nyttmedelande
    niceelinice skrev 2013-01-15 13:27:23 följande:

Jag är så brun på riktigt. Jag får sola, simma och träna gratis på jobbet...även under arbetstid, så jag tar tillvara på allt gratis =) Dessutom får jag springa in i herrarnas dusch- och omklädningsrum hur mycket som helst under dagarna så det skadar ju aldrig ;)
    Jag vill jobba på din arbetsplats Drömmer
  • nyttmedelande
    niceelinice skrev 2013-01-15 13:31:07 följande:

Det tror jag, jag njuter då iaf ;) Jag är badmästare (badvakt) så det låter inte så speciellt men man ser mycket fint under arbetsdagarna så det är rätt najs iaf =)
    Vänta..... jag ska bara leta upp mina badbyxor. Sa jag att jag inte kan simma? Om jag nästan skulle drunkna där, skulle du rädda mig genom mun mot munmetoden Drömmer
Svar på tråden Helkroppstråden