Inlägg från: nyttmedelande |Visa alla inlägg
  • nyttmedelande

Helkroppstråden

Anonym (lillajag) skrev 2013-01-15 13:37:18 följande:
    Fotografen:
    Fantastiska bilder du tar!{#emotions_dlg.flower}
    Maken är hobbyfotograf och vill fota... Man kanske skulle ge honom en chans? Om man vågar posa Skäms
    Jag har också en kamera Drömmer
  • nyttmedelande
    niceelinice skrev 2013-01-15 13:42:40 följande:

Tro det eller ej, men du är faktiskt inte den första som har sagt det åt mig ;) Men jag är en bitch när jag bestämmer över poolen så jag blev smått förbannad och körde upp honom, han fick inte koma tillbaka fler gånger den dagen =) Fast vad jag säger är ju helt beroende på hur personen i fråga ser ut ;)
    Men.... jag höll ju nästan på att dö under vattnet.... Rynkar på näsan  Drömmer  Hjärta
  • nyttmedelande
    porkypeggy skrev 2013-01-15 14:43:42 följande:

Väldigt vacker kropp och härligt ljusspel från persiennerna Glad
  • nyttmedelande
    Anonym (fråga) skrev 2013-01-15 17:27:35 följande:
    ...Vad tror ni ärligt att det är för killar som sitter här på familjeliv(!) och tittar på bilder... 

Berätta för mig vad jag är för typ av kille...
  • nyttmedelande
    Topps skrev 2013-01-15 18:42:22 följande:
    OMG vilken bild  

Måste säga att jag gillar alla i denna härliga tråd. Trist att det finns ett eller tre stolpskott som hajar vad tråden går ut på. 

Menar du vad du skrev eller ska det vara ett "Inte" med i texten?
  • nyttmedelande
    C och A skrev 2013-01-15 19:32:29 följande:
    Oj börjar bli för många vältränade kroppar här.  Därför kommer en vanlig...

Väldigt fin kropp men för guds skull, använd solkräm på brösten. De är ju helt röda Skrattande
  • nyttmedelande
    Filippa12 skrev 2013-01-15 20:45:01 följande:
    Här kommer då mitt lilla bidrag till denna härliga tråd! Glad

Härlig kropp och jäkligt fina bröst Glad

Synd med alla kort där ni måste hålla upp armarna för att fotografera 
  • nyttmedelande
    Filippa12 skrev 2013-01-15 21:06:05 följande:
    Tack för fina kommentrer! Hur ska jag nu kunna gå och sova? ;) Svårt att ta bild utan att ha armarna uppe! Får be om hjälp nästa gång! :)
    Vad tränar du för något?
  • nyttmedelande
    Filippa12 skrev 2013-01-15 21:12:50 följande:

Idag var jag på ett gammalt hederligt gympapass! Inte så sexigt, men man får ju röra på sig ;) Annars blir det mkt löpning!

Träning är bra för kropp och själ Glad

Kör du rumpan med i träningen?  (Den får du gärna visa) Drömmer
  • nyttmedelande
    Filippa12 skrev 2013-01-15 21:23:12 följande:

Jag sjulle helt klart behöva träna mer rumpa, även ombuden ju så att säga hänger med i träningen redan nu! ;) fyller tyvärr ut ett par jeans lite dåligt än...

Mina jeans sprack i grenen förra veckan. Går det att rädda ett par fina Diesel-jeans?  Gråter
  • nyttmedelande
    A82 skrev 2013-01-15 21:48:59 följande:
    Dags att inta soffläge vilket kommer sluta på samma sätt som alltid. Och med det säger jag godnatt!

Nej nej, inte sova nu. Klockan är bara halv sju på kvällen. Kolla om du har fler kort... Drömmer
  • nyttmedelande
    Alexia skrev 2013-01-16 11:34:15 följande:

Vad snygga alla är! Roligt med så mycket fina bilder, här kommer en halvdålig bild på halvstora mig!
    Jag tror inte att du inser hur himla skön din kropp är att smeka. Helt underbar, helt perfekt Glad
  • nyttmedelande
    A82 skrev 2013-01-16 09:55:29 följande:
    Ja, det hade varit trevligt. Kan behöva nån som ser till att jag blir riktigt ren på ryggen för till duschen har jag inte kommit än. Just nu är det kafferast Flört
    Efter duschen så är det jag som kommer med massageoljan. Vill inte att din hud ska torka in Drömmer
  • nyttmedelande
    lollisen skrev 2013-01-16 09:24:20 följande:
    Här är en före- och efterbild, enbart för att jag är så jävla stolt över min viktnedgång.

Grymt jobbat lollisen. Det ser faktiskt ut som du inte bara har gått ner i vikt ordentligt, du har även gått ner i ålder Glad
  • nyttmedelande
    Anonym skrev 2013-01-16 12:36:42 följande:

Vilka äckliga lår
    Vad äckligt feg du är. Som inte vågar stå för din åsikt. 

Observera att jag inte säger något om din åsikt, det är din feghet att skriva kritik helt anonymt.

För övrigt så tycker jag att det var en otroligt snygg och vältränad kropp som hon ska känna sig nöjd och stolt över. Det är mycket slit och svett bakom den kroppen. 
  • nyttmedelande
    Proppset skrev 2013-01-16 16:00:29 följande:
    Efter alla snygga vältränade kroppar ska jag komma och sabba tråden lite igen. Dock lite modigare och nåt kg mindre än förra gången...fast låren sitter tyvärr kvar ännu. 5kg kvar till mitt första mål, sen var det då "bara" resten kvar. Till sommaren hoppas jag kunna visa upp en riktigt het kropp.
    Du sabbar absolut ingenting kära du. Vilken härlig kropp du har. Kul dock att du vill träna för att må bra och känna dig extra fin Glad  Snygga underkläder också
  • nyttmedelande
    Anonym skrev 2013-01-17 12:17:43 följande:
    Mitt lilla bidrag, rätt nöjd med tanke på att jag blev mamma för ca 7 mån sen Baby

En helt underbar kropp Solig
  • nyttmedelande
    Anonym (24) skrev 2013-01-17 12:53:10 följande:

Min röv, dock är den inte större på ena sidan, det är lite skevt fotat bara ;p
    Känner att du behöver skicka in ett nytt foto som bevisar att de goa skinkorna är lika stora Glad
  • nyttmedelande
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-17 16:06:41 följande:

Sorry men jag har långtråkigt Obestämd
    Måtte du ha fortsatt långtråkigt  Drömmer
Svar på tråden Helkroppstråden