Inlägg från: Ungakillen95 |Visa alla inlägg
  • Ungakillen95
    eat me raw skrev 2013-05-24 22:29:18 följande:

Haha, BigPeter, vilken fåne! Tack, killen!
    Inte första gången jag sätter fast någon i tråden Flört Drömmer
  • Ungakillen95
    Anton Chigurh skrev 2013-05-24 22:59:23 följande:
    Det var som fan, å jag som gav den falska jäveln cred.....
    Bara att ta tillbaka creden Flört
    röderaff skrev 2013-05-24 22:58:21 följande:

Hur luskar man ut att det är snodda bilder? Har alltid velat lära mig det!
    Ta det i PM med Anton Glad
  • Ungakillen95
    BigPeter skrev 2013-05-25 11:04:25 följande:
    Bilderna ligger också på min fotosida på mostphotos.com. Jag använder också vissa uppladdningssidor ibland när man behöver en öppen adress att visa bilden med, exempelvis imageshack.com, ladda-upp.se, fildump.se.

Men snälla sluta skämma ut dig..

Bevis nummer 1: 
    tinyurl.com/oojgoc9

Bevis nummer 2:
    tinyurl.com/phtb3qh

Bevis nummer 3:
    tinyurl.com/o3pynd7

Bevis nummer 4:
    tinyurl.com/n9d2ggh

Tänker inte ge den här clownen någon mer uppmärksamhet.
  • Ungakillen95
    BigPeter skrev 2013-05-25 18:02:28 följande:
    Jag kan inte hindra folk från att använda mina bilder. Det finns gott om bloggar/hemsidor som samlar snuskbilder från både här och där. Om din profilbild Ungakillen hamnar på en blogg/hemsida för att någon tycker du är snygg är detta inte ett bevis på att det inte är din bild.  

De sidorna du lägger upp som bevis är just sådana sidor där ägaren bara samlat en massa bilder på lättklädda killar. Det är en stor samling av bilder på lättklädda killar, amatörer såväl som porrskådisar. 

Jag säljer mina bilder och jag skulle inte kunna göra det om jag inte hade copyright. 
    Hur förklarar du leverfläckarna på bild nummer 3 men inte på någon av dom andra bilderna?
    http://25.media.tumblr.com/23b509d9ed7aad8e589ea5c76477c00e/tumblr_mjlo9r3b6W1r9piyzo1_1280.jpg
    tinyurl.com/n9d2ggh

Annars gör du som anonym säger..
  • Ungakillen95
    Anonym (nn) skrev 2013-05-25 22:26:36 följande:
    Herregud att du orkar. Är du någon sorts detektiv i den här tråden? Har du inget annat vettigt för dig? Låt folk lägga upp bilder, deras eller inte deras. Folk här är ändå bekräftelseåta och kåta överlag låt de få tittat på något objektivt.
    Ifall du vill kalla mig detektiv så visst. Men en sak som stör mig och det är när folk tar åt sig av andras framgångar (i detta fall en hårt tränad kropp).
    Och handen på hjärtat hur kul skulle det vara ifall tråden endast bestod av modellbilder?

Och faktum är att BigPeter lurar folk. Vem vet vad som sker i PM, mer bildbyten kanske men mottagaren får fejk bilder tillbaka? Tycker inte det är särskilt rättvist iallafall.

Om du vill diskutera vidare så skicka ett PM där du inte är anonym. 
  • Ungakillen95
    SIPPAN13 skrev 2013-05-27 15:53:17 följande:

Bilderna funkar ju inte!! Skrikandes 

Fina tuttar du som hade spillt vatten på tröjan!  
  • Ungakillen95
    Karios skrev 2013-06-06 13:04:00 följande:
    Kollar så det inte händer fuffens bakom min rygg.

Vågar jag så vågar du kompis

Schysst röv! Solig
Svar på tråden Helkroppstråden