Inlägg från: Ungakillen95 |Visa alla inlägg
  • Ungakillen95

Helkroppstråden

Clownensglädje skrev 2013-06-08 22:40:45 följande:
    Ja men ingen vinner ju på att man sitter och ljuger varandra rakt upp i ögonen bara för att stämningen ska vara god. Då är det väl fan så mycket bättre med ärlighet även om den i vissa fall kan vara lite väl brutal att höra.
    Jo den som får komplimangen vinner på det, fan trött man blir på vissa människor. (Läs: nn. och till viss del snurrigasussr eller vad hon heter)
  • Ungakillen95
    Clownensglädje skrev 2013-06-08 23:14:02 följande:
    Men varför ljuga. Varför kalla någon för hård och tight när den inte är det. Det är ju bara skönmåleri och lögner. Hjälper ju knappast en person i längden. Bidrar ju bara till förvirring..
    Man behöver kanske inte kalla en tjock person för smal men då kan man istället ge en komplimang för nåt annat te.x fina axlar som chocolic fick
  • Ungakillen95
    Anonym (nn) skrev 2013-06-09 00:46:53 följande:

Varför då? För att kamoflera faktum att hon är tjock och behöver gå ner i vikt?
    Hon skriver ju själv att hon försöker gå ner i vikt så varför sparka på någon som redan ligger ner? Obestämd
  • Ungakillen95
    Anonym (nn) skrev 2013-06-09 01:23:17 följande:

Jag har inte sparkat på henne, har bara svarat på era kommentarer. Tycker det är så genomskinligt när man ska överösa folk med komplimanger när man innerst inne tycker att personen är fet. Ok att säga, bra jobbat fortsätt så, men att säga vackert axelparti, vackert lillfinger, vackert ögonbryn...vad fan....smöret rinner genom hela tråden.
    Du kallade henne för hösäck...
    Hur vet du att dom personerna som ger henne komplimanger inte tycker att hon har fint axelparti, lillfinger eller vad det nu kan vara?  
  • Ungakillen95
    mepetite skrev 2013-06-09 12:08:51 följande:

för att jag är nyvaken och ville inte visa upp mitt ansikte. enda anledning till mitt ickeanonyma inlägg beror på att jag är "straffad" av familjeliv..ansiktet är inte ens relevant för bilden!
    Ähhh, morgonansikte är det bästa!
  • Ungakillen95
    Anonym (lillajag) skrev 2013-06-13 15:21:28 följande:

trevlig eftermiddag på erSolig
    Anonym (lillajag) skrev 2013-06-13 15:21:28 följande:

trevlig eftermiddag på erSolig
    Schyssta lökar!!

• Ungakillen95
    Anonym (tjockis) skrev 2013-06-20 15:39:05 följande:
    En till då bara för det är dagen före midsommarafton...

Måste bli varmt åt fötterna?! Förvånad
  • Ungakillen95
    trean3 skrev 2013-07-10 20:40:53 följande:
    Vågar du inte visa dina fula pattar dollay?!
    Vad är ditt problem egentligen? Har dolly nobbat dig och du försöker sänka henne självkänsla eller är det bara så att du är avundsjuk? Trist hursomhelst... 
Svar på tråden Helkroppstråden