Inlägg från: Ungakillen95 |Visa alla inlägg
  • Ungakillen95

Helkroppstråden

mepetite skrev 2013-07-16 13:59:34 följande:

den här bilden är till a2, a3 eller vad fan du heter. me and my xl head. puss
    Vet inte varför men började le när jag såg bilden, du ser så glad ut Solig
  • Ungakillen95
    Mandiisen skrev 2013-07-25 19:36:10 följande:
    Tack finis, detsamma <3
    Jag var väldigt orolig över magen, trodde aldrig jag skulle få platt mage igen. speciellt när min grav mage liksom såg ut såhär

hahah, tjockis :)

Vilken mage!!! Måste ha vägt 10 kilo, MINST Förvånad
  • Ungakillen95
    vonKatt skrev 2013-07-25 21:56:35 följande:

Vinkevink alla glada, här är jag i mitt senaste fynd  Katt Drömmer 

Mjaow vad läckert!
    The Riddler skrev 2013-07-25 21:01:34 följande:
    Ungakillen - ska inte damerna få se dig?:D
    Hahaha näää, jag gillar inte att posta bilder på nätet man vet aldrig vart dom hamnar... Tungan ute
  • Ungakillen95
    Anonym (haass) skrev 2013-07-26 19:08:58 följande:
    Att hon söker jobb någonstans och hon har hamnat på en porrsajt där personalansvarig med kollegor har suttit och skrattat 5 minuter innan intervjun.
    Träffar sin blivande man och han får se hennes bild på TV reklam för victoria milan.
    Riskerna är oändliga efter att man har publicerat sina bilder offentligt.
    Jag är en kille iofs..
    The Riddler skrev 2013-07-26 18:33:11 följande:
    Äh vad är det värsta som kan hända ? =)

Att nån sparar bilderna och sen ligger dom i datorn för evigt, känns rätt otäckt Tungan ute

• Ungakillen95
    Anonym (NoSexForMe) skrev 2013-07-26 20:59:33 följande:
    Det verkar som om ni överlevde att jag postade min förra bild så då tänker jag utnyttja tillfället att fråga en sak. Jag kollar sällan på andra män med bar överkropp så jag är lite osäker på en sak. Är det vanligt att bröstkorgen är så mycket bredare än midjan på en man, kolla speciellt vänstra sidan av bilden?

Helt ärligt så trodde jag bilden var photoshoppad först... eller att du drog in magen vääääldigt mycket
  • Ungakillen95
    Anonym (NoSexForMe) skrev 2013-07-26 21:31:09 följande:
    Nej, det är så jag ser ut det är därför jag undrar.
    Ok.. Alla kroppar är ju olika och jag personligen har aldrig sett en kropp som ser ut sådär men det kan ju vara också för dom killkropparna jag sett är unga och inte färdigväxta än!
  • Ungakillen95
    Mixy93 skrev 2013-07-27 21:52:50 följande:
    hoppas denna är okej :)

Ser bra ut! Vad har du för vitt mellan brösten? Flört
  • Ungakillen95

Varför ska ni hoppa på Su hela tiden? Visst han/hon är inte speciellt trevlig i sina kommentarer men ignorera det bara. 5 sidor är fyllda med negativitet...

Svar på tråden Helkroppstråden