Inlägg från: Clownensglädje |Visa alla inlägg
  • Clownensglädje

Helkroppstråden

Spyyyr över den låga standarden..

• Clownensglädje
    mepetite skrev 2013-06-03 16:34:07 följande:

tack för den jättefina kommentaren att jag såg chockerande gammal ut..härligt att någon kan sprida glädje här i detta land!
    Du gör ju det...såg 5-6 år äldre ut än din ålder...Men du kanske gör en Benjamin Button när du blir äldre..
  • Clownensglädje
    mepetite skrev 2013-06-03 16:48:55 följande:
    ja vad säger man...en benjamin button också..
    Nu går hon i defense mode och upprepar det man säger...Det här känner vi igen....
    Snart kommer suckanden och stönanden..
  • Clownensglädje
    mepetite skrev 2013-06-03 16:55:16 följande:

jag menar bara att det finns hopp för en gammal tant som mig med..thats it..suck och stön
    Snart kommer beundrarepm från nån kille som skriver "Vad dum han är"...."Du är så fin gumman"....
    Kliché..
  • Clownensglädje
    NOEL75 skrev 2013-06-03 17:08:58 följande:
    Det har redan kommit. Du ligger steget efter Pajasen...
    Lycka till med morsan,,,lillen.
  • Clownensglädje
    Amys skrev 2013-06-03 17:24:03 följande:
    Men clownen då, du tillhör ju också ligan som skickar pm!
    Inga tröstpm i alla fall..
  • Clownensglädje

Jag brukar inte gilla muskelknuttar men du är en stilig en....Haha så klyshigt!
    Sen när blev muskler oattraktivt....Tjejer och deras sunda förnuft..

• Clownensglädje
    Vilda Tiger skrev 2013-06-04 21:11:59 följande:

Nej, jag brukar inte gilla riktigt så biffigt men ibland är det annat som gör ett utseende attraktivt. Alltså jag drogs inte till musklerna i sig utan något annat. Förstår du bättre nu?
    Det var ju knappt några muskler att prata om..Chicon ser ju ut som en fotbollsspelare..
  • Clownensglädje
    Vilda Tiger skrev 2013-06-05 08:23:35 följande:
    Clownen
    Haha- är det så?! Jag har inte dejtat någon inbiten fotbollsspelare så jag vet inte. Min man är löpare och har således inte så biffig kropp.
    Löpare är ju knappast kända för sin muskelmassa. Om vi inte förstås pratar om sprinters och dylikt. Då är din man ganska tunn om du tycker den där fotbollsspelaren är krallig.
  • Clownensglädje
    Anton Chigurh skrev 2013-06-08 22:34:59 följande:
    Varför vara snäll när man kan vara elak. Schysst livsfilosofi, X 2. Verkligen.....
    Ja men ingen vinner ju på att man sitter och ljuger varandra rakt upp i ögonen bara för att stämningen ska vara god. Då är det väl fan så mycket bättre med ärlighet även om den i vissa fall kan vara lite väl brutal att höra.
Svar på tråden Helkroppstråden