Inlägg från: Clownensglädje |Visa alla inlägg
  • Clownensglädje

Helkroppstråden

Har jag missat något på en vecka?

Fjärilvingad73 har som vanligt vikt ut sina lår....Pausa har åter igen tagit en bild där hon ligger som ett havande får och fläker sina små sillisar och rufsiga hår...
    PinkDolly trånar som vanlig efter bekräftelse och det är vad hon får...
    Lady Kafka är tillbaka igen och visar sina småhängiga klasar...En hord av spinkiga killar fläker sig desperat bakom små handdukar där man nästan får en glimt av deras dasar....

Amyh är stolt över sina oerhört runda sillisar och visar baksida.......Ja det är mycket
    man ser här som får en att lida...
  • Clownensglädje
    Lever så skrev 2013-08-10 14:41:45 följande:

Nej just det, för de med klass gillar bittra människor eller hur!Skål
    Kom igen! Ni sitter och dräglar över mediokra kroppar utan toppar....Det är inte direkt så man jämfota hoppar...
  • Clownensglädje
    vonKatt skrev 2013-08-12 21:19:50 följande:
    Gympar som fan så jag inte får hackar-clownen på mig!
    Tidernas sämsta bild. Ser ut som du försöker föda barn där...bra jobbar Eric Prydz!
  • Clownensglädje

Bristen på träning är slående ju mer folk som lägger upp bilder här...

• Clownensglädje
    Anonym (tjockis) skrev 2013-08-15 16:34:10 följande:

Jag tar åt mig om det var det du menade Flört (Inte tar åt mig som "tar åt mig och blir sårad", bara "tar åt mig av kommentaren men skiter i den tre sekunder senare")

Erkänner - jag tycker det är astrist att tränaFoten i munnen... Dock, gör jag det faktiskt ändå, utifrån vad min kropp klarar av - vilket inte är vad som helst beroende på diverse saker... Tyvärr syns det ju då inte så mkt som en person som verkligen kan Träna och plåga sin kropp lite mer.. Obestämd

Tänk att du verkligen späder på min avsky för clowner, som jag haft sedan lång tid tillbaks... *ryser* Drömmer
    Vad hindrar dig från att träna?
  • Clownensglädje
    Anonym (tjockis) skrev 2013-08-15 17:04:33 följande:

Jag skrev ju att jag tränar, utifrån egna förutsättningar.. Har en värksjukdom bla, klarar inte att "plåga" kroppen till superfit och tight - som verkar vara det enda som duger om man ska ikläda sig annat än heltäckande lakan?? För att orka må bra då så kanske man bara får göra det bästa av läget och sen "gilla" det - vilket verkligen kan vara en utmaning när folk anser sig ha rätten att sitta och spy galla över hur man ser ut.. Just jag springer inte direkt och gråter i kudden, men "fel" person skulle kunna ta jävligt illa vid sig
    Hallå Oprah Winfrey....
  • Clownensglädje

Som vanligt samma gamla sparrisar och tjockisar i denna tråd..

• Clownensglädje

Och Pausa lägger som vanligt upp en bild på sina sillisar...för femtioelfte gången..

Svar på tråden Helkroppstråden