Inlägg från: Clownensglädje |Visa alla inlägg
  • Clownensglädje

Helkroppstråden

Anonym (Su) skrev 2013-07-29 16:05:25 följande:

Och massa unga kåta män som tror de kommer få nafsa i brösten som postas här om de slickar dem i rven.
    Ja det är tragiskt.
  • Clownensglädje

Va fan PinkDolly....skärp.dig...Ditt bekräftelsbehov är sjukligt...

• Clownensglädje

Helt otroligt! Återvänder efter en vecka och det är samma personer som sitter här och visar upp sina sladdriga och otränade kroppar.....Tragiskt...

• Clownensglädje
    Anonym (1) skrev 2013-08-04 17:52:06 följande:

Haha vart har du varit då? Ute på turné?

Nej. Utomhus. Vissa gör något annat än att desperat lägga upp bilder på sig själv stup i kvarten...
  • Clownensglädje
    Anonym (1) skrev 2013-08-04 17:57:20 följande:

Varför stannade du inte där då? Är cirkus fort du är här inne och gör narr av alla!
    För nu tar jag det lugnt men som vanligt så möts man av denna tråd som är ett enda stort hån mot mänskligheten...
  • Clownensglädje

Och där kom Pinkdolly igen....inte en dag utan bekräftelsesökande...

• Clownensglädje

Folk blir alltså upphetsade av ett par blöta ben nuförtiden....Jag vissa har inte hög standard...

• Clownensglädje
    Anonym (jisses) skrev 2013-08-04 21:03:36 följande:
    Det är pinsamt att lägga upp bilder här...extremt pinsamt!
    Skaffa er en boyfriend/girlfriend ist att skicka bilder till, fan bara pinsamt och desperat att lägga upp sådana bilder här. Ha lite självrespekt förfan...Kräks

Det är kul att titta på er men man kan inte låta bli att skämmas å era vägnar.  
    Ännu mer tragiskt är att de flesta som sitter och lägger upp bilder antingen har en partner eller är deprimerade....
  • Clownensglädje
    Anonym (jisses) skrev 2013-08-04 21:35:46 följande:
    Jo jag vet..och då är det verkligen något som inte stämmer. De kan köra med sina undanflykter men det är inte så svårt att lista ut att de inte får så mycket bekräftelse på annat håll än här på fl. Aldrig att jag skulle lägga upp sådana bilder på mig själv här. Och hade jag haft en pojkvän så hade han definitivt inte heller velat att jag fläkte ut mig som billig ****** här. Vem är det man vill imponera på? De gör det för sin egen skull säger dem...jo tjena! 

Du verkar vara en av de få vettiga som jag sett här. Undrar om du är lika vettig irl...
  • Clownensglädje
    Nanime skrev 2013-08-04 22:40:24 följande:
    Välkommen tillbaka.. Men har du inget vettigt att säga? Nej just ja, du var ju en sån där tragisk människa som finner nöje i att trycka ned andra.. hade jag nästan glömt bort nu när man inte sett dig på ett tag Kyss
    Det gör jag inte. Tycker det bara är tragiskt att det sitter samma personer här månad in och månad ut..
Svar på tråden Helkroppstråden