• Karios

Helkroppstråden

En liten tupplur. Undrar vad jag drömde om, med tanke på hur jag kramar kudden

• Karios

Jamen. Vad kan gå fel en dag som denna. Handknuten prickig fluga och allt.

Ha en bra dag kompisar. Uträtta stordåd.

• Karios
    Lussekatta skrev 2013-04-16 07:03:57 följande:
    Karios: du har iallafall stil på bilderna.
    Tack. Ingen kan anklaga mig för att inte variera bilderna avseende graden av påklädd

Förresten, den där rumpan... är något alldeles extra. Gillar den mycket.
  • Karios
    Vanilla ice queen skrev 2013-04-16 10:11:55 följande:
    Karios: Snyggt! Skulle vara ännu snyggare med hår på huvudet
    Ha ha ha! Hår på huvudet är lika överskattat som smink. Killar med råg i ryggen rakar skallen. Och tjejer är vackrast utan färgklet i ansiktet.
  • Karios
    bonäslina skrev 2013-04-16 13:07:36 följande:
    efter ett utmattanade juridikprov va de väldigt trevligt att trilla in o se en sån läcker bild :P
     Väl bekomme. Alltid en fröjd att göra vackra kvinnor glada
  • Karios
    Vanilla ice queen skrev 2013-04-16 15:45:06 följande:
    Jag ser ut som ett barn utan smink (får visa leg på red bull...) Så här sminkas det förfullt Snyggt tycker jag det är också
    Kompis, alla blir saliga på sin tro. Och du är väldigt vacker med eller utan smink

Icke desto mindre, min upplevelse är att kvinnor målar över sin naturliga lyster med krämer och annat. Eller är det möjligen så att kvinnor som avstår smink har ett särskilt sorts självförtroende som lyser igen. Tusan vet. Vad jag vet är att jag föredrar att kunna smeka en tjej på kinden utan att behöva tvätta handen efteråt
  • Karios
    Anonym (Mamma) skrev 2013-04-21 22:20:46 följande:
    Förvisso i 2 olika bilder, men det får duga! Kanske glädjer det nån.. ;)
     Snygga bilder!
  • Karios

Ha ha ha! Anonym kritiserar Anonym som skyller på Anonym. Polyfonisk argumentation när den är som bäst. Porr för oss postmodernister.

Och just det. Snygga kroppar ni har. Anonym också, även om självrespekten förbjuder Anonym att låta den bli utsatt för positiva omdömen från Anonym och andra. Eller var det möjligen självinsikten.

Svar på tråden Helkroppstråden