• Karios

Helkroppstråden

Vilda Tiger skrev 2013-06-06 20:16:23 följande:
    Karios
    Och den där ryggen... jag får för mig att du kan lyfta vilken kvinna du vill i princip. Bära runt lite. I vilket fall - den är mäktig!  
     Ja för tusan. Ska du med på en åktur
  • Karios

Sitter på tåget på väg till möte. Slängde upp kameran och tog en bild. Notera, alltså INTE tagen i ett badrum

• Karios
    PAUSA skrev 2013-06-10 19:28:20 följande:
    "Lider".... visste inte att det var en sjukdom/åkomma Drömmer och den enda som verkar lida här är du och de andra anonyma.
    Min pojkvän får självklart alla bilder till sin mobil som jag postar här och till skillnad från dig så njuuuuuuter hanFlört.

Vem har sagt något om att vilja vara anonym......... skulle aldrig vilja ha det så tråkigt som ni verkar ha detSpöke.     
    *skrattar*

PAUSA - Bitter TorrBoll: 1-0
  • Karios
    PAUSA skrev 2013-06-10 19:47:46 följande:
    Jag och många med mig vet svaret men jag behöver inte förklara mig för dig...... jag hänger här hur mkt jag vill och det är inget du kan göra något åt.
    Ta dina barnsliga ordvitsar och pys........ det är väl läggdags för dig snart NalleBaby?? 
    *skrattar ännu mer*

PAUSA - Bitter TorrBoll: 2-0

Fast nu orkar jag inte mer jisseserier och anonyma påhopp. Det var roligt ett tag att lyssna på spydiga kommentarer, men när provokationerna saknar finess blir det bara fånigt. Nu ägnar jag all uppmärksamhet åt bilderna. I den mån det fortfarande dyker upp sådana.
  • Karios

Nu var det alldeles för länge sedan jag fick någon bekräftelse. En blyg viol som jag måste nämligen ha det. Ofta och mycket. Seså, inte snåla nu.

Denna komposition har jag döpt "Mad Onkel Fester goes beer-bonkers".

• Karios
    mepetite skrev 2013-06-10 20:17:43 följande:
    det ser gott ut det du håller i händerna ;)
    Och då skulle du bara veta vad mycket "gott" jag kan åstadkomma med de händerna
  • Karios
    Vilda Tiger skrev 2013-06-10 20:20:56 följande:
    Karios
    Hur mycket får du egentligen träna för att behålla den där fantastiska kroppen!?  
    Först och främst, tack för komplimangen. När det gäller träning så är det långsiktighet som gäller. Med tanke på alla år jag lagt på styrketräning och kampsport så är utdelningen egentligen rätt klen. Jag tränar numera 3-4 gånger per vecka, och väger runt 82 kilo, på 175 över havet. Det är inte så märkvärdigt. Bilderna ljuger lite, jag är inte så "biffig" som det måhända ser ut. Men för tusan, jag äter gott också. Och jag älskar att träna extremt hårt! Det blir ett pass i taget, stenhårt. Och sen nästa pass, stenhårt. Och vips, så gick det tio år. Tricket är att älska själva träningen, och att älska testa gränser för vad kroppen tål.

Ungefär så
  • Karios

Det är verkligen inget självändamål att folk ska springa på gym i tid och otid. Dessutom är de ideal som frodas där långt ifrån sunda. Jag är för mångfald i alla sammanhang. Och reagerar kraftfullt om någon hävdar att en viss kroppsform är i något avseende bättre eller mer värd än någon annan. Det är här de bittra anonyma gör mest skada. De häver ur sig kommentarer för att provocera, och många här faller i fällan och ger dem bekräftelse och energi. Det är som det är. Kul ibland men mest tröttsamt. Nej, problemet är att de bittra anonyma indirekt argumenterar för ett obehagligt smalt kroppsideal, i dubbel bemärkelse. Den som tar mod till sig och lägger upp bild här tar en enorm social risk. Alla vet vilka normer de kämpar mot. Kan jag med en enkel positiv kommentar bejaka modet att exponera sig så ger jag ett bidrag till den mångfald jag månar om. "Alla är vackra på sitt sätt" är i mitt fall inte något insmickrande, ingen floskel. Det är ett genuint ideologiskt OCH estetiskt ställningstagande.

• Karios

Ni är för sköna tjejer! Jag håller på er.

Men nu behövs det mer bilder

• Karios

Anton, den magen är helt otrolig! Ja, hela du är i kanonform. Supertajt! Snyggt.

Svar på tråden Helkroppstråden