• Karios

Helkroppstråden

Ms L skrev 2013-06-04 14:22:52 följande:

Tack snälla ni Solig precis vad jag behöver idag {#emotions_dlg.flower} 
    Och då har jag ännu inte sagt vad jag tycker. Jag säger: Stilrent, lite avmätt och klassiskt vackert. Det lyser distans och självinsikt om bilden. Väääldigt snyggt Ms L!

Hade du haft ett leende på bilden, och kanske en något skälmsk blick, så hade det blivit en klockren "burlesk" bild. Jag älskar burlesk (också). Det hade inte blivit bättre eller sämre än nuvarande bild. Bara annorlunda. Å andra sidan, jag gillar annorlunda.

I vilket fall, fin bild på fin kvinna.
  • Karios
    Vilda Tiger skrev 2013-06-04 16:10:54 följande:
    Här är jag!
    Snyggt tjejen! Lagom avslöjande. Får en att vilja se mer. I dubbel bemärkelse.
  • Karios
    Vilda Tiger skrev 2013-06-04 16:30:27 följande:
    Oh, lala!

Jag brukar inte gilla muskelknuttar, men du var mig en mycket stilig en.  
     Muskelknutte? Och "Oh lala"? Hepp. Nu blev jag bestämt en smula kär.
  • Karios

Tack Clownen för vänlig kommentar.

Det där med klyschor är lurigt. Å ena sidan måste vi ju uttrycka oss så folk förstår, vilket kräver just de gemensamma referensramar som klyschor och så kallade "döda metaforer" förser oss med. Å andra sida vill vi uttrycka oss "unikt", med risken att vi blir obegripliga.

Ironiskt nog är uttrycket "så klichéartat" i sig själv en sliten kliché. Du ser, det går liksom inte att gå utanför eller vid sidan om en kliché.

Men vad vet jag. Jag hänger på gym ju

• Karios
    Anonym (Redhead) skrev 2013-06-04 20:20:08 följande:
    Karios

Är nyfiken på om du är singel?
    Barn och sambo i boet.
  • Karios

Kämpa på Nanime, och ni andra. Men gör det för er egen skull. Framförallt för er hälsas skull. Inte för att pressa er in i ett snävt ideal om hur kvinnors kroppar bör se ut. Sådana ideal bör avslöjas, och motarbetas å det bestämdaste.

• Karios

Tjejer. Kan vi inte göra så att vi ger all uppmärksamhet till dem som faktiskt bidrar med bilder, och ingen uppmärksamhet alls, under några omständigheter, åt dem som inte bidrar. Men då krävs en aning "anger management". Försök.

Och så visar jag god vilja med en repris.

• Karios
    Anonym (Carlos) skrev 2013-06-05 10:05:45 följande:

Annorlunda. Spännande att man bara anar motivet. Keep up the good work.
  • Karios

Kollar så det inte händer fuffens bakom min rygg.

Vågar jag så vågar du kompis

• Karios

Slarva inte med gröten Micke, om du inte vill förbli så spinkig.

Skojar. Supersnyggt att vara så "tajt". Grattis till bra tränings/kost-program. Och bra gener.

Svar på tråden Helkroppstråden