• Mysigast

Helkroppstråden

Mandiisen skrev 2013-07-26 10:01:28 följande:
    det är så långt rumpa du får se iaf ;D

Åååh vad gullig du är då! Tack så mycket =D
    Mmm måste säga att den ser verkligen väldigt fin och välformad ut! Liten och fast men ändå putig och rund! Det är då en rumpa är som finast och sexigast tycker jag! :) 
  • Mysigast
    Mandiisen skrev 2013-07-26 16:02:28 följande:
    haha, så gulligt :)
    Haha jaså det tycker du? :) Du måste vara nöjd med den va? :)
  • Mysigast
    Mandiisen skrev 2013-07-26 16:51:39 följande:
    Ready for Denmark with friends! ;)

Med båten eller över bron? :)
  • Mysigast
    Mandiisen skrev 2013-07-26 17:10:23 följande:
    båten :)
    bor liksom i helsingborg ;)
    Jo, jag vet men hoppades på bron eftersom jag bor i Malmö haha ;)
    Ska ni göra något speciellt? 
  • Mysigast
    Anonym (Su) skrev 2013-07-26 17:28:06 följande:

Jag tycker bara hennes handlande är respektlöst. Hon åker till danmark och kommer ha "kul" i några dagar och vi alla vet vad det betyder medan hon lämnar hennes två barn i någon annans ansvar. Liksom,
    Va? Det är inte ett dugg oansvarigt att som förälder få ha lite egen tid! Det mår hon ju bra av och det märker barnen vilket gör att de också mår bra!
  • Mysigast
    Anonym (Su) skrev 2013-07-26 17:45:01 följande:

Då tycker du det bästa sättet att utnyttja sin lediga tid är att dra till danmark och riskera ett tredje barn?
    Vad vet du om det? Så fördomsfullt! Är det så du brukar agera själv och tror andra är likadana?
  • Mysigast
    mepetite skrev 2013-07-26 20:27:24 följande:

goo helg!
    Åh vad snygg du är! Vackert ansikte och underbar kropp! Skulle man kunna få önska en bild bakifrån i just de där byxorna..? :) haha
  • Mysigast
    Anonym (Su) skrev 2013-07-26 17:57:37 följande:

Drar bara mina slutsatser utifrån det vi vet. Hon har ju redan två barn så vad tyder det på? En pryd tjej eller kommunens slampa?
    Man är inte slampa för att man skaffar barn. Din slutsatsförmåga lämnar mycket att önska. Du går enbart på fördomar och ingen logik. För övrigt är det inget fel med att ha sex.
  • Mysigast
    Anonym (Su) skrev 2013-07-26 20:54:51 följande:

De allra flesta tjejer i hennes ålder som har barn brukar vara ganska "wacked" så att säga. Hon klär sig dessutom som en slampa. Sluta white knighta henne så mycket du kommer aldrig få ligga med henne ändå.
    Jag tycker synd om dig som har en så inskränkt och fördomsfull syn på tjejer.
    Klär sig som en slampa? En tjej får klä sig precis hur hon vill! Hon är ingen slampa för det!
    Det handlar inte om det. 
  • Mysigast
    vonKatt skrev 2013-07-26 21:40:30 följande:
    Fina bilder som ploppat in idag :) jag har legat vid en sjö och njutit av både vädret och era vackra kroppar :))

Jag HAR varit ute idag, borde jag ta ett dagen-efter-piller nu? :-O

Lite fler rumpor hade inte skadad dock =D Fast den som tillkommit idag är väääldigt fin :)
    Haha den där killen/tjejen är helt störd... 
Svar på tråden Helkroppstråden