• Mysigast

Helkroppstråden

Anonym (Su) skrev 2013-07-29 22:49:35 följande:

Det är hon som klankar ner på mig. "Du är ung". "Nej, du är en tjej, ingen kille tycker jag inte ser snygg ut". Omogen för hennes ålder.
    Fattades bara. Nu ljuger du också.
  • Mysigast
    Anonym (Su) skrev 2013-07-29 22:57:26 följande:

Fortsätt slicka hennes röv. Snart kanske hon skickar en privatbild på sina tuttar till dig, vem vet?
    Den enda anledningen jag har är att jag tycker du behandlar henne illa. Jag har aldrig pratat med henne faktiskt. Förutom komplimangen ikväll då.
  • Mysigast
    pinkdolly skrev 2013-07-29 23:04:55 följande:
    Det räcker att gå med i stängda gruppen så får man se mina tuttar utan att skicka röv ;)
    Stängda gruppen? Vad är det för nåt? haha
  • Mysigast
    Anonym (Su) skrev 2013-07-29 22:57:26 följande:

Fortsätt slicka hennes röv. Snart kanske hon skickar en privatbild på sina tuttar till dig, vem vet?
    För övrigt har jag inget mot att slicka röv när jag har sex. Så länge tjejen gillar det och är nyduschad.
  • Mysigast
    pinkdolly skrev 2013-07-29 23:10:06 följande:
    En medlemsgrupp där man kan lägga upp bilder utan censur
    En grupp man går med i eller? Förstår inte riktigt haha. Tänkte först du menade att man kan välja vilka som får se ens bilder i galleriet.
  • Mysigast
    pinkdolly skrev 2013-07-29 23:16:54 följande:
    Mysigast: Ja precis, en stängd grupp så bara medlemmarna där kan se bilderna :)
    pinkdolly skrev 2013-07-29 23:15:51 följande:
    Göteborgskillen: Först måste man bl.a visa sig aktiv och att man är seriös, så inte vem som helst ska kunna bli medlem
    Vadå? Intagningsprov typ? haha

• Mysigast
    pinkdolly skrev 2013-07-29 23:22:54 följande:
    Tom Araya är chefen, man får vända sig till honom ;)
    Vilken makt han besitter ;) haha
  • Mysigast
    Anton Chigurh skrev 2013-07-29 23:31:00 följande:
    Har inte med makt att göra, handlar enbart om att hålla puckona borta från gruppen. Vad som definierar ett pucko överlåter jag till dig att bedöma, Mysigast. Men jag tror du vet på ett ungefär vad som avses med ett pucko.

Ja, det förstår jag :) Var ett skämt :)
  • Mysigast
    Anonym (Allie) skrev 2013-07-29 23:16:05 följande:
    En ledsen o avundsjuk flicka bakom ett anonymt nick. Jag ler åt dig nu, men hoppas verkligen du mår bättre snart. Eller iallafall hittar nåt annat sätt att få ur dig svartsjuka och avundsjuka än nätmobbning. Det är härligt att kunna ge vackra människor komplimanger från hjärtat utan att känna sig sämre själv. Du borde prova det.
    Bra sagt!
  • Mysigast
    Anton Chigurh skrev 2013-07-29 23:38:28 följande:
    ........Skål
    :)
Svar på tråden Helkroppstråden