• Anton Chigurh

Helkroppstråden

Hotrod skrev 2013-08-16 00:28:33 följande:
    Brukar inte ge komplimanger till killar....känns lite...aa du vet...eller som vi säger på landet..."du måste hugga mycke ved"
    Lite så.....Cool

Kan du ge en kille en komplimang, Roddan, så tyder det på att du är väldigt säker i den sexualitet, som hetero alltså, och att du är självsäker överhuvudtaget. Så det är helt i sin ordning. 

Som jag brukar säga, jag är inte homofob, men det är fan så nära, lika förbannat ger jag komplimanger till killar, och varför inte, dom förtjänar en komplimang lika mycket som damerna.

Nu måste jag draga mig åt bingen till. Sov gott, Roddan, å resten av gänget som må vara vakna, så hörs vi.

Tjohej.

//Anton Glad
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • NyttNamn
    Hotrod skrev 2013-08-16 00:07:49 följande:
    Pusslet fortsätter...nu borde ni veta hur mitt ansikte ser ut tjejer....eller saknar ni nått? Bild på hela eländet kommer att finnas i gruppen mina vågade bilder...om jag kommer in... 

Kan inte säga att jag tycker det ser ut som nåt "elände".. Ser lovande ut, mkt lovande
    Pour some sugar on me...
  • Hotrod
    NyttNamn skrev 2013-08-16 00:39:29 följande:

Kan inte säga att jag tycker det ser ut som nåt "elände".. Ser lovande ut, mkt lovande
    Tack...bara lite trött idag Flört
  • FjärilVingad73
    Hotrod skrev 2013-08-16 00:07:49 följande:

Pusslet fortsätter...nu borde ni veta hur mitt ansikte ser ut tjejer....eller saknar ni nått?
    Bild på hela eländet kommer att finnas i gruppen mina vågade bilder...om jag kommer in... 
    Jag gillar det jag ser!

Snyggt!!
  • FjärilVingad73
    Anton Chigurh skrev 2013-08-15 23:02:24 följande:

Detta...är en repris, men den är flera veckor gammal, så nytillkomna lyssnare har inte sett den, således duger den gott.

Mvh....Glad 

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
    Och Anton!!! *hyperventilerar*

Tanken på dem, och höladan... Ja, men du vet!!! Det sätter igång fantasin!!
  • Hotrod
    FjärilVingad73 skrev 2013-08-16 00:50:47 följande:
    Jag gillar det jag ser!
    Snyggt!!
    Tack FV Flört...ovanligt många vakna den här tiden
  • FjärilVingad73
    Hotrod skrev 2013-08-16 00:53:39 följande:
    Tack FV Flört...ovanligt många vakna den här tiden
    Jag är utbränd och sover dåligt... :-/
  • Mysigast

Jag har tänkt på en sak. När det gäller bilder på kvinnor får de alltid respons här, oavsett form eller storlek.
    Så är inte fallet när det gäller bilder på manliga kroppar. Bilder på manliga tjocka kroppar får knappt någon respons alls. Det här är ingen anklagelse utan en observation. Avgränsning: Det här är enligt mina erfarenheter av den här sidan. Jag är inte här dygnet runt; men samtidigt har jag varit inne och kollat nästan varje dag senaste månaden ungefär.

• Anonym (wops)

Ganska enkelt, killar blir glada för vilka bröst som helst, tjejer är mer kräsna.

• Göteborgskillen2101
    Mysigast skrev 2013-08-16 02:08:16 följande:
    Jag har tänkt på en sak. När det gäller bilder på kvinnor får de alltid respons här, oavsett form eller storlek.
    Så är inte fallet när det gäller bilder på manliga kroppar. Bilder på manliga tjocka kroppar får knappt någon respons alls. Det här är ingen anklagelse utan en observation. Avgränsning: Det här är enligt mina erfarenheter av den här sidan. Jag är inte här dygnet runt; men samtidigt har jag varit inne och kollat nästan varje dag senaste månaden ungefär.
    Du har rätt :P