• Nanime

Helkroppstråden

God dag alla :)
    Ub och nyfiken! Snyggt!!!! Solig

• Nanime
    Anonym (sa) skrev 2013-07-22 18:19:24 följande:
    Varför ska jag behöva skriva positiva kommentarer, de tjejerna vet ju redan att de är snygga, så varför skulle jag kommentera?
    Min kommentar till dig var inte elak, jag stärkte bara det du antog men du blev ju så kränkt.
    För att det är hela syftet med tråden vilket du uppenbarligen både har svårt att förstå och respektera. Du är som en priest som inte healar, det är såna som du som skapar hat på internet.
    Dessutom.. Ingen behöver höra vad du inte tycker är snyggt så var nu så snäll och ta dina onödiga, elaka och otrevliga kommentarer och skriv dom någonstans där folk bryr sig. Eller försök hitta någon sorts lycka i ditt liv så du slipper försöka må bra av att kommentera andra personers brister och fel. Om du behöver en kram är dom sortens kommentarer fel väg att gå serru ;)
  • Nanime
    lille Birger skrev 2013-07-23 20:31:13 följande:
    Anonym(sa) är en tjej.

Här är en bild på lille Birger.

och en på min inneboende, nallen:

;D härligt! Kul att man fick se dig också för en gång skull(kanske missat det tidigare)!

Måste ju ta och bidra lite nu också...
    Bjuder på ett par bilder.

• Nanime
    Anonym (Su) skrev 2013-07-26 12:16:38 följande:

Dina bröst är inte något att skryta om direkt.
    Det är inte något jag skryter med heller xD Men puss på dig med :)
  • Nanime
    Anonym (Su) skrev 2013-07-26 15:35:10 följande:

De där rattarna är inte värda någon puss alls. Du kanske inte borde ställa de i fokus på bilder, fokusera på rumpan eller andra delar kanske?
    aawww, irriterar det dig?? Kyss
  • Nanime
    Anonym (Su) skrev 2013-07-26 21:50:26 följande:

Jag talar för ditt eget bästa, hihi.
    Jag fokuserar för det mesta inte på en specifik kroppsdel, utan på helheten ;P
  • Nanime
    Anonym (Su) skrev 2013-07-26 21:56:50 följande:

Ingen bra ide om inte helheten är snygg.
    Vilken tur att alla tycker olika så även om du nu inte gillar helheten så gör kanske någon annan det ;P
  • Nanime
    Anonym (Su) skrev 2013-07-26 22:17:19 följande:

Ta en titt på hennes bröst din nöt.
    Alla tycker inte som du, gullet ;)
Svar på tråden Helkroppstråden