• Anonym (Kvinna med pärlörhänge)

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2013-08-25 15:41:45 följande:
    Jag har sagt det förr, men säger det så gärna igen. Det blir inte bättre än såhär. Du är bara så makalöst vacker, Kvinna med pärlörhänge. Det vackraste jag sett. Någonsin.....
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.

Hela texten kom inte med i förra inlägget... Du överdriver visserligen ,men jag blir varm och lycklig av det du skriver
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Mysigast
    Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-08-25 15:49:49 följande:

Tack vad snällt skrivet
    Bara öppen och ärlig :)
  • PAUSA
    Anonym (jisses) skrev 2013-08-25 17:17:13 följande:
    ...Och nu kommer PAUSA in i gamet igen för att överglänsa alla bilder som kommit in under helgen när fröken "titta på mig" varit borta. Detta är ju en tävling för vissa...Mest avklädda bilden, den mest porriga posen och de mest särade skinkorna..Pausa måste överglänsa och tävla
    Låt de andra få ta plats istället! Vi vet hur du ser ut i alla möjliga "dra in magen poser", skicka bilderna till killarna istället.
    Det är så genomskinligt vem du är........ du skriver alltid samtidigt som en viss annan person är inloggad...... att du inte skäms Demon.
  • FjärilVingad73

Pausa: En fin bild på en fin tjej!

Hoppas helgen varit bra!

• Mysigast
    Anonym (mepetite) skrev 2013-08-25 15:38:21 följande:

!!
    Väldigt vackert och sexigt :)
  • Mysigast
    Anonym (jisses) skrev 2013-08-25 17:17:13 följande:
    ...Och nu kommer PAUSA in i gamet igen för att överglänsa alla bilder som kommit in under helgen när fröken "titta på mig" varit borta. Detta är ju en tävling för vissa...Mest avklädda bilden, den mest porriga posen och de mest särade skinkorna..Pausa måste överglänsa och tävla
    Låt de andra få ta plats istället! Vi vet hur du ser ut i alla möjliga "dra in magen poser", skicka bilderna till killarna istället.
    Det finns inget som tyder på att hon tävlar. Hon är vacker bara. Precis som flera andra :)