• Verbalize

Helkroppstråden

Anonym (1) skrev 2013-08-25 18:06:50 följande:
    [quote=70893072][quote-nick]PAUSA skrev 2013-08-25 17:07:15 följande:[/quote-nick][/quote]
    Helvete PAUSA vilka härligt ljuvliga lår du har man blir ju alldeles till sig , kan inte annat säga än man ofta önskar att man var där med dig och fick leva ut sina hårda fantasier man har om dig!
    Ja jäklar :-P
    Will you give in to me?
  • Anonym (1)

Om det skulle vara en tävling så får att högsta poäng till och med killarna! Alla är fina på sitt vis, jävla tråkigt att läsa folk som trycker ner andra och jag tycker detta absolut inte hör hemma i denna tråd ingen annanstans heller för den delen, ingen förtjänar att bli illa behandlad! Så snälla behandla och vårda med varandra med full respekt!

• Anonym (1)
    Verbalize skrev 2013-08-25 18:10:46 följande:
    Ja jäklar :-P

Har många fantasier om dig med ska du veta men dom är ännu hårdare!
  • Verbalize
    Anonym (1) skrev 2013-08-25 18:19:18 följande:

Har många fantasier om dig med ska du veta men dom är ännu hårdare!
    "svimmar"
    Will you give in to me?
  • Anonym (1)
    Verbalize skrev 2013-08-25 18:20:49 följande:
    "svimmar"

Det gör saken bara svårare men det går nog endå!
  • Anonym (tuttfian)
    justnextdoor skrev 2013-08-25 17:30:13 följande:
    Tuttfia... Snygg tjej du!!

Tack!
    Anonym (ops) skrev 2013-08-25 17:53:42 följande:
    Både snygg och het en perfekt kombination .fin bild

Åh tack
    Anonym (1) skrev 2013-08-25 18:10:11 följande:
    Jäklar va snygg du är, älskar dina läppar och din haka, riktigt sexiga former och drag du har!

Hihi, vilken komplimang, tack!
  • Verbalize
    Anonym (1) skrev 2013-08-25 18:22:57 följande:

Det gör saken bara svårare men det går nog endå!
    HAHAHAHA
    Will you give in to me?
  • Anonym (tuttfian)
    NOEL75 skrev 2013-08-25 17:59:07 följande:
    Haha, det var ingen dålig komplimang du skickade till Pausa där!! Jag instämmer med dig hon är het som chili ... Instämmer dock inte i att hon borde sluta posta på grund av det. Det finns gott om plats för alla i tråden. Det är ju ingen tävling som du själv skriver, så det är nog många här som gillar dina eventuella bilder också Jisses.  

Noel kommer in och ger svar på tal! Vart har du varit hela helgen?!
  • pinkdolly
    Anonym (jisses) skrev 2013-08-25 17:17:13 följande:

...Och nu kommer PAUSA in i gamet igen för att överglänsa alla bilder som kommit in under helgen när fröken "titta på mig" varit borta. Detta är ju en tävling för vissa...Mest avklädda bilden, den mest porriga posen och de mest särade skinkorna..Pausa måste överglänsa och tävla smile4.gif
    Låt de andra få ta plats istället! Vi vet hur du ser ut i alla möjliga "dra in magen poser", skicka bilderna till killarna istället.

Men du, den enda som är pinsam här är du. Vi är många här som kan sätta våra pengar på vem du är, så bara sluta. Jag antar att man blir bitter när ens planer inte blir som man tänkt.